مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از انتشار فراخوان نخستین اکسپوی عکس استان گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی با اشاره به انتشار فراخوان نخستین اکسپوی عکس استان گیلان اظهار کرد: انجمن هنرهای تجسمی گیلان با نظارت و همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، نخستین اکسپوی عکس گیلان را با هدف حمایت از تولید آثار فاخر عکاسی، حمایت مادی و معنوی از عکاسان جوان و مطرح و شاخص استان به جهت ایجاد انگیزه و دلگرمی و ارتقای سطح کیفی آثار عکاسی استان با حمایت از آثار فاخر برگزار می‌کند.

وی؛ آموزش هنرجویان و هنرمندان جوان استان از طریق بازدید از نمایشگاه و مشق دیداری، پویا نمودن فضای تجسمی استان، تبادل تجربه بین هنرمندان عکاس استان و فرهنگ‌سازی بین دستگاه‌های دولتی و غیردولتی استان در زمینه هزینه کردن بخشی از اعتباراتشان برای خرید آثار هنری را از دیگر اهداف برپایی این اکسپوی هنری عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان این‌که شرکت در این اکسپو برای عکاسان گیلانی زیر ٣٥ سال آزاد است، تصریح کرد: هنرمندان علاقمند به شرکت در این اکسپو می‌توانند برای مشاهده فراخوان و فرم مربوطه به صفحه اطلاعیه‌ها و فراخوان‌های پرتال اطلاع‌رسانی این اداره‌کل بهآدرسhttp://gilan.farhang.gov.ir/fa/notice مراجعه نمایند.

فاضلی با اشاره به آخرین مهلت شرکت در نخستین اکسپوی عکس گیلان، گفت: پانزدهم اسفندماه جاری آخرین فرصت ارسال عکس به دبیرخانه این اکسپو خواهد بود که این زمان تمدید نمی­شود.

وی در پایان اضافه کرد: نمایشگاه آثار راه یافته به نخستین اکسپوی عکس گیلان، از ٢٤ اسفندماه ٩٦ در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص) رشت برپا خواهد شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.