رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: خط ویژه اتوبوسرانی شهر رشت با قطع ارتباط دو سمت خیابان، آسیب شدیدی به کسب و کار مغازه داران زده است.

به گزارش ایلنا از رشت، سید امیرحسین علوی رئیس شورای اسلامی شهر  رشت پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص سوالی پیرامون خط ویژه در این شهر اظهار داشت: از زمان راه اندازی این خط ویژه در موارد متعددی جان شهروندان به مخاطره افتاده است.

وی با بیان اینکه خط ویژه با قطع ارتباط دو سمت خیابان، آسیب شدیدی به کسب و کار مغازه داران زده است تصریح کرد: به خطر افتادن جان شهروندان، ترافیک محدوده مرکزی شهر، از رونق انداختن بازار و مسائلی از این دست سبب شد تا مدیریت شهری رشت به دنبال تدبیری برای خروج از وضعیت فعلی باشد.

وی با تاکید بر ضرورت احساس مسئولیت اعضای شورای شهر برای حفظ جان شهروندان افزود: اعضای شورای شهر رشت برای داشتن شهری امن و شهری که شهروندان از نظر اقتصادی در رفاه باشند تلاش خواهند کرد.

رئیس شورای شهر رشت گفت: شهر پویا، زنده و انسان محور سبب رونق حیات اجتماعی می‌شود و هویت بخش است.

علوی خاطر نشان کرد: شهرنشینی دارای ۳عنصر اصلی شهر، شهرداری و شهروند است که شاه کلید این مجموعه، عنصر شهروندی و انسانی آن است و هر چه تعامل و همفکری ادارات و نهادهای شهر با شهرداری بیشتر باشد، سرعت پیشرفت و موفقیت مدیریت شهر بالا خواهد رفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.