به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان دو تیم ملوان بندرانزلی و نفت مسجد سلیمان ، عصر یکشنبه در ورزشگاه تختی بندرانزلی به مصاف یکدیگر رفتند.
ملوانان با هدایت نادر دست نشان ، در این دیدار از علیرضا حیدری، مهیار زحمتکش، صائب محبی، عبدالعظیم گوک، وحید حیدریه، سعید سالارزاده، شهاب زندی، امین جهان کهن، پوریا غلامی، حافظ یعقوبی و شهریار مغانلو استفاده کردند و محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان نیز یوسف بهزادی، مجید ایوبی، علی گودرزی، محمد خان احمدی، میلاد خدایی اصل، امیرحسین موسی‌زاده، صادق صادقی، اکبر آفاقی، محمد علی‌نژاد، میلاد میداوودی و پیمان میری را به عنوان 11 بازیکن اصلی به زمین مسابقه فرستاد.
قضاوت این دیدار حساس برعهده محمدحسین زاهدی فرد بود و مهدی عالیقدر، حسین مرادی و مهرداد خسروی او را در امر قضاوت یاری کرده و بابک وسیله بر نیز مسئولیت نظارت بر این بازی را برعهده داشت.
پژمان نوری کاپیتان محبوب تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به عنوان غایب بزرگ این دیدار، بازی را از روی سکوهای ورزشگاه تماشا می کرد. پیش آغاز بازی نادر دست نشان به همراه کادر فنی تیم ملوان با دسته گل به استقبال نفت مسجد سلیمان رفت.
بازی در هوایی سرد و ابری آغاز شد و گل دقیقه سوم ملوانان توسط پوریا غلامی شادی را به سکوهای ورزشگاه و اردوی ملوانان به ارمغان آورد؛ ملوانان پس از زدن گل اول حملات متعدد خود را ادامه دادند و بازیکنان نفت مسجد سلیمان نیز قصد داشتند با استفاده از ضد حملات گل های برتری را به ثمر برسانند اما در نهایت نیمه اول با پیروزی میزبان به پایان رسید و دو تیم به رختکن رفتند.
در نیمه دوم، ملوانان در صدد استفاده از ضد حملات برای دستیابی به گل های بیشتر بودند و از سوی دیگر تیم نفت مسجد سلیمان نیز حملات متعددی را از عمق دفاع ملوان بر روی دروازه این تیم طراحی کرد و در حالی که در دقایق پایانی ضربه ایستگاهی مهاجم ملوان بندرانزلی به تیرک افقی دروازه نفت مسجد سلیمان اصابت کرده بود، در سوی دیگر میدان و در دقیقه 90 ، برخورد توپ به دست بازیکن ملوان بندرانزلی موجب شد داور، نقطه پنالتی را به نفع تیم میهمان نشان دهد تا عباس عسگری بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان با تبدیل پنالتی به گل ، یک امتیاز شیرین خارج از خانه را برای تیمش به ارمغان آورد و در نهایت دو تیم نفت مسجد سلیمان و ملوان بندرانزلی امتیازات این بازی حساس را تقسیم کردند.
** حاشیه های بازی
دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و نفت مسجد سلیمان حاشیه های بسیاری داشت؛ از یک سو اشتباهات داوری موجب اعتراض شدید هواداران و کادر فنی ملوان بندرانزلی شد تا جایی که داور میدان، نادر عزت اللهی دستیار نادر دست نشان را از زمین بازی اخراج کرد.
نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از پایان بازی به سمت داوران این دیدار رفت و خطاب به کمک داور این دیدار و در اعتراض به اینکه کمک داور به او توهین کرده، گفت که به خاطر این توهین و ناعدالتی و قضاوت های ناعادلانه و اشتباهات تاثیرگذار داوران در مسابقات فوتبال از سمت خود کناره گیری کرده و استعفا می دهد.
یکی از بازیکنان تیم نفت مسجد سلیمان نیز با تحریک تماشاگران تیم ملوان بندرانزلی موجبات اعتراض و درگیری شدید لفظی را پدید آورد؛ تماشاگران عصبانی حاضر در ورزشگاه نیز پس از پایان بازی تعدادی از صندلی ها را شکسته و به داخل زمین پرت کردند و هنگام خروج داوران از زمین مسابقه، بتری های آب و صندلی ها را به سوی آنان پرتاب کردند.
به گزارش خبرنگار ایرنا تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب این تساوی و با یک پله صعود با کسب مجموع 37 امتیاز از 25 بازی در جایگاه هشتم جدول رده بندی ایستاد و نفت مسجد سلیمان نیز با 50 امتیاز از 25 بازی همچنان در صدر جدول رده بندی لیگ دسته یک کشور باقی ماند.
ملوانان در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور ، 13 اسفندماه جاری ، میهمان تیم فوتبال آلومینیوم اراک هستند و تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان نیز همان روز، میزبان تیم شهرداری تبریز خواهد بود.
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.