به گزارش خبرنگار ایرنا در این دوره از رقابت ها، 10 تیم حضور داشتند که در 2 گروه به صورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این مسابقات، تیم تنیس روی میز کردستان عنوان نخست گروه اول این مسابقات را کسب کرد و شانس خود را برای صعود به لیگ برتر افزایش داد‌. همچنین تیم تنیس روی میز لرستان مقام دوم این گروه را به خود اختصاص داد و تیم گیلان نیز در رتبه سوم قرار گرفت‌.
در پایان مسابقات گروه دوم، تیم تنیس روی میز نفت و گاز گچساران مقام نخست را تصاحب کرد، تیم قزوین در مکان دوم قرار گرفت و تیم قم نیز سوم شد.
در بازی های انجام شده از روز پایانی این مسابقات، تیم نفت و گاز گچساران با نتیجه پنج بر یک قم را شکست داد، تیم کردستان با نتیجه پنج بر 2 گیلان را مغلوب کرد و تیم مناطق نفت خیز جنوب با نتیجه پنج بر صفر، برابر تیم بانک رفاه کرمان به برتری رسید.
دور رفت از رقابت های تنیس روی میز قهرمانی کشور از روز گذشته (پنجشنبه) به مدت 2 روز در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شده است. دور برگشت این مسابقات نیز هفته آینده در تهران برگزار می شود و در نهایت چهار تیم برتر مجموع رفت و برگشت این رقابت ها، به لیگ برتر صعود می کنند‌.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.