به گزارش خبرنگار ایرنا این همایش روز جمعه با شرکت خودروهای کلاسیک ، آفرود ، موتور ریس ، موتور کراس ، خودروهای خاص و لوکس ، تیونینگ و منطقه آزاد در حاشیه استخر لاهیجان برگزار شد که مورد استقبال بی نظیر مردم و جوانان قرار گرفت.
این همایش مردمی توسط اداره ورزش و جوانان ، هیات اتومبیلرانی و موتورسواری و کمیته کلاسیک شهرستان لاهیجان و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان ، فرمانداری ، نیروی انتظامی و پلیس راهور برگزار شد.
امیر زحمتکش رئیس کمیته کلاسیک اتومبیلرانی لاهیجان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در این همایش بیش از 300 خودروی سواری و آفرود قدیمی و لوکس از استان های گیلان و مازندران شرکت داشتند و این دومین همایش پس از دو سال است که در این شهرستان برگزار می شود.
وی تاکید کرد: با توجه به استقبالی که از این همایش و شور و نشاطی که از سوی شهروندان دیده شد، از این پس هر ماه برگزاری یک همایش از این نوع که موجب شادی و نشاط مردم می شود را پیگیری می کنیم.
ضیاء حسام مسئول گروه هارد آفرود هیات اتومبیلرانی لاهیجان نیز استقبال شرکت کنندگان از این را همایش بی نظیر دانست و گفت: بیش از 20خودرو از این گروه شامل پاترول ، جیب و سونیا برای اولین بار در این همایش شرکت کردند.
وی افزود: این گروه آفرود علاوه بر حضور در مسابقات و همایش های ورزشی و مشارکت در بحران ها و کمک به مسئولان ، در تورهای خانوادگی و گردشگری و کارهای خیریه نیز مشارکت دارند.
دانیال داغستانی مسئوول کمیته دو دیفرانسیل اتومبیلرانی لاهیجان نیز اظهار داشت: سه سال است که این کمیته فعالیت خود را آغاز کرده و با 30خودرو در این همایش شرکت کرده است .
وی با اشاره به اینکه آموزش به رانندگان هلال احمر، همکاری با اداره ورزش و جوانان شهرستان و سپاه پاسداران نیز از فعالیت های مختلف این گروه محسوب می شود، خاطرنشان کرد: همکاری با اداره بهداشت، کمک رایگان به بیماران و افراد محروم و حمل رایگان مایحتاج دانش آموزان از جمله اقدامات این کمیته می باشد.
وی یادآور شد: اولین محموله کمک های مردم به زلزله زدگان کرمانشاه از شهرستان لاهیجان از سوی این گروه اعزام شد و این گروه فعالیت های گردشگری در مناطق کوهستانی و سخت گذر گیلان را نیز بر عهده دارد.
مسئول کمیته موتور ریس شهرستان لاهیجان نیز گفت: این کمیته در این همایش با 15 موتور 400تا یک هزار و 300سی سی از نوع استریت و ریس شرکت کرد.
سجاد عیسی زاده افزود: موتور سواری رالی از سال 1390 فعالیت خود را در شهرستان لاهیجان آغاز کرده و تاکنون توانسته در مسابقات استانی و کشوری و مسابقات اسلالوم (مارپیچ) شرکت و تورهای مسافرتی را نیز برگزار کند.
نائب شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز در باره این همایش به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این همایش با برنامه ریزی شهرداری و شورا ، اداره ورزش و جوانان و همکاری نیروی انتظامی برگزار شد که مورد استقبال بی نظیر شهروندان استان گیلان قرار گرفت و حضور گرم شرکت کنندگان و مردم، شور و نشاط وصف ناپذیری به همراه داشت که این شور و نشاط از اهمیت خاصی برخوردار است.
حجت طیران افزود: این همایش برای 70 تا یکصد اتومبیل برنامه ریزی شده بود ولی استقبال فوق العاده و حضور 300خودرو دور از انتظار بود که به همین دلیل از نظر مکان و جایگاه برای برگزارکنندگان مشکلاتی را ایجاد کرد.
وی از شهرداری ، هیات اتومبیرانی و آفرود شهرستان ، راهور و کلانتری داخل شهر و از همه کسانی که در برگزاری این همایش با نشاط و زیبا همکاری کردند، تشکر کرد .
وی ادامه داد: در پایان این همایش با حضور شهردار و اعضای شورا لوح تقدیر و سپاس و المان یادبود به تعدادی از رانندگان اتومبیل های آفرود که در حادثه برف به شهرداری کمک کردند، اهدا شد.
یک کارشناس ورزش نیز در ارزیابی برگزاری این همایش اظهار داشت: نشاط و شور بی نظیری بر فضای این همایش حاکم بود و این اقدام ورزشی و شادی آفرین قابل ستایش و قدردانی است.
ستار زارعی افزود: با توجه به فضای نشاط و شادی که در این همایش برای هموطنان ایجاد شد، امیدوارم نظیر این جشنواره ها در سراسر استان گیلان و دیگر شهرهای کشور برگزار شود.
شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
6029 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.