به گزارش خبرنگار ایرنا تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سایپا تهران عصر جمعه در هفته بیست و چهارم از مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود با نتیجه 2 بر صفر حریفش را شکست داد.
در چند سال اخیر حرف و حدیث های زیادی از درگیری و اختلاف بین علی دایی و علی کریمی عنوان شده اما در این دیدار و قبل از آغاز بازی، علی کریمی به سمت دایی رفت و با روبوسی و دست دادن با او ، به این مسائل پایان داد و سپس، به سوی نیمکت تیم سایپا رفت و با نیمکت نشینان این تیم خوش و بش کرد و با حضور کنار علی دایی، عکاسان از این دو فوتبالیست نام آشنا و افتخارآفرین کشور عکس گرفتند.
تعدادی از بازیکنان تیم سپیدرود نیز قبل از آغاز بازی، به سمت علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا رفتند و با او روبوسی و خوش و بش کردند.
دو تیم سپیدرود رشت و سایپا تهران حدود یک ساعت قبل از آغاز بازی، وارد زمین مسابقه شدند و حدود 40 دقیقه مشغول گرم کردن خود شدند و در این مدت ، طرفداران سپیدرود بازیکنان تیم خود را تشویق می کردند.
قبل از آغاز بازی به دلیل سانحه هوایی پرواز تهران - یاسوج، یک دقیقه سکوت اعلام شد.
هرچند هوای رشت در چند روز اخیر سرد و بارانی است اما به دلیل حساسیت این دیدار، بیش از هشت هزار تماشاگر به ورزشگاه سردارجنگل رشت آمدند تا از نزدیک نظاره گر این مسابقه باشند.
پیش از آغاز بازی و هنگام ورود تیم ها به داخل زمین، طرفداران تیم سپیدرود رشت علی کریمی سرمربی خود را تشویق کردند و در ادامه نیز علی دایی سرمربی سایپا مورد تشویق طرفداران سپیدرود قرار گرفت.
در دقیقه 22 ، میرعماد میرجوان بازیکن تیم سپیدرود رشت از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شد و ادامه بازی را با سر بانداژ شده انجام داد؛ چند دقیقه پس از این آسیب دیدگی نیز محمدرضا مهدوی دیگر بازیکن سپیدرود از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شد و او نیز با همین شرایط در زمین مسابقه حضور داشت.
در نیمه اول به دلیل مصدومیت بازیکنان به خصوص بازیکنان سپیدرود رشت ، حسین زرگر داور این دیدار چهار دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد که در نیمه دوم نیز وقت تلف شده این بازی ، چهار دقیقه اعلام شد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.