به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا؛ یونس رنجکش در بازدید فرمانده مرزبانی ناجا از پایانه مرزی این شهرستان افزود: هنگ مرزی از داشته ها و سرمایه های اجتماعی این شهرستان است و با توجه به ماموریت های مختلف مرزبانان، تقویت امکانات و زیرساخت های آن ضرورت دارد.
وی اضافه کرد: تکمیل زیرساخت های آستارا باید در اولویت قرار گیرد و دولت در حوزه های خدمات و تجاری این شهرستان اقدامات خوبی انجام داده است.
وی اظهار کرد: خوشبختانه قطار توسعه آستارا به خصوص در حوزه اقتصاد، شتاب گرفته و در ماه های آینده با بهره برداری از خط ریلی آستارا-آستارا، تحول عظیمی در حوزه اقتصاد منطقه روی خواهد داد.
سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا نیز در این بازدید گفت: در صورت تکمیل زیرساخت های لازم نظیر خط ریلی آستارا-آستارا، هنگ مرزی این شهرستان در مسیر توسعه، آماده همکاری است.
سردار رضایی در سفر یک روزه به آستارا از پایگاه دریایی مرزبانی، منطقه ویژه اقتصادی، پاسگاه مرزی روستای قلعه، پایانه مرزی و خط ریلی آستارا-آستارا بازدید کرد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در 200 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و پایانه مرزی و گمرک آن، به علت گذر سالانه 800 هزار مسافر خارجی و داخلی از آن، از مبادی ورودی و خروجی مهم کشور است.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.