به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا تیم فوتبال سپیدرود رشت سعی دارد تا در این دیدار خانگی به پیروزی برسد تا فاصله اش را از تیم های انتهای جدولی افزایش دهد و شانس خود را برای ماندن در لیگ برتر زیاد کند. این تیم که در بازی قبلی خود در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه سه بر صفر مغلوب استقلال شده، هدفش پیروزی در این دیدار خانگی است.
سپیدرود برای اینکه شانس خود را برای بقا در لیگ برتر افزایش دهد ، باید چشم به پیروزی در بازی های خانگی داشته باشد و به همین دلیل در برابر سایپا ، تیم سپیدرود فقط به کسب هر سه امتیاز بازی فکر می کند؛ این تیم که از پشتوانه خوب طرفداران نیز برخوردار است و جزو تیم های پرطرفدار ایران بشمار می رود، تلاش خواهد کرد تا با حمایت طرفدارانش، برابر تیم قدرتمند سایپا به پیروزی برسد و به طور حتم با یک ترکیب هجومی وارد زمین مسابقه می شود.
از طرف دیگر تیم فوتبال سایپا که وضعیت مناسبی در جدول رده بندی دارد ، هدفش کسب سهمیه آسیاست تا سال دیگر یکی از نمایندگان فوتبال ایران در رقابت های جام باشگاه های قاره کهن باشد به همین دلیل سایپا برای حفظ موقعیت خود در جدول رده بندی ، در دیدار برابر سپیدرود رشت به پیروزی فکر می کند و تلاش دارد تا هر سه امتیاز این بازی را تصاحب کند.
علی دایی سرمربی نام آشنای تیم سایپا به خوبی می داند که پیروزی مقابل سپیدرود با توجه به شرایط این تیم در جدول رده بندی، بسیار سخت است اما او نیز به طور حتم برای پیروزی گام به میدان مسابقه خواهد گذاشت.
با توجه به شرایط موجود دو تیم سپیدرود رشت و سایپا تهران در جدول رده بندی، باید شاهد یک بازی زیبا ، هجومی و سخت از هر دو تیم باشیم.
تا پایان هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور، تیم سایپا با کسب 38 امتیاز در مکان چهارم و سپیدرود رشت با 20 امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی قرار دارند.
بر اساس اعلام هیات فوتبال استان گیلان؛ زمان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سایپا تهران که پیشتر ساعت 16 فردا اعلام شده بود، به ساعت 15 تغییر یافته است.
همچنین از سوی فدراسیون فوتبال، حسین زرگر به عنوان داور دیدار تیم های سپیدرود رشت و سایپا تهران انتخاب شده و حسن ظهیری و اسد حاج محمدی به عنوان کمک داور و نیز سعاد وفاپیشه به عنوان داور چهارم در این بازی حضور دارند ضمن اینکه حسین عسگری به عنوان ناظرگروه داوری انتخاب شده است.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.