سرهنگ رضا کوهستانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر گفت: در روزهای پایانی سال و با توجه به اهمیت تأمین سلامتی و نشاط و امنیت بهاری برای شهروندان، طرح مقابله با عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در شهرستان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر افزود: کاراگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان با تشکیل دو تیم عملیاتی، تحقیقات گسترده خود را در این زمینه آغاز کردند و در یک عملیات ضربتی، مراکز اصلی نگهداری و توزیع مواد محترقه قاچاق در بخش پره سر شهرستان رضوانشهر را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.
وی اظهار داشت: پلیس در این عملیات پس از هماهنگی با مقام قضایی، عاملان این اقدام سودجویانه را دستگیر و در بازرسی از محل های مذکور تعداد 19هزار عدد انواع مواد محترقه کشف و همچنین یک خودروی سواری که در حال حمل مواد محترقه بود را توقیف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر با اعلام اینکه در بررسی های اولیه ارزش اقتصادی این محموله ها بالغ بر 120 میلیون ریال برآورد شده، گفت: متهمان به دادسرا و تعزیرات حکومتی معرفی شدند و تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.
وی از شهروندان خواست در صورت کسب هرگونه اطلاعاتی در خصوص محل نگهداری و توزیع مواد محترقه مراتب را به پلیس اطلاع دهند.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7293/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.