به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محسن شعربافان در جلسه شورای شهر لاهیجان، با آرزوی توفیق و تندرستی برای کلیه خدمتگزاران ایران اسلامی اظهار داشت: شوراها در واقع پل ارتباطی بین مسئولین ومردم می باشند ولازمه اجرایی کردن این مهم رسیدگی به مشکلات شهری مردم وهمچنین انعکاس آن به مسئولین است .

وی افزود: شهر لاهیجان به دلیل موقعیت ممتازی که دارد، می طلبد همه مسئولان دست به دست هم داده و کمک کنیم تا لاهیجان به جایگاه واقعی خود برسد.
شعربافان با اشاره به پروژه هاى نیمه تمام دولتى از جمله فرهنگسرا، پل روگذر گیل و سالن تختی، از نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی خواستار، تسریع در جذب اعتبارات و تکمیل پروژه های مذکور شد.

شعربافان افزود: اتمام این پروژه ها ، همواره یکی از خواسته‌های مهم مردم بوده که امیدواریم هرچه زودتر تحقق یابد.
وی با اشاره به افتتاح بیمارستان میلاد در لاهیجان اظهار داشت: نبود دور برگردان در مسیر بیمارستان، موجب می شود بیماران برای رسیدن به بیمارستان مسافت بسیار طولانی را جهت دور زدن طی کنند.
عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان خواستار رسیدگی مسئولین امر به موضوع و ایجاد رمپ و دوربرگردان در راه ارتباطی بیمارستان شد.

وی گفت: تمام تلاش اعضای شورای اسلامی شهر برای توسعه و آبادانی لاهیجان است و اعضای شورای شهر به عنوان ناظرین شهر ، آمادگی هر گونه همکاری برای رفع مشکلات شهر و شهروندان با مسئولین و دستگاههای اجرایی را دارند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 866831
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.