به گزارش خبرنگار ایرنا آیت‌الله زین‌العابدین قربانی روز دوشنبه در دیدار با اعضای قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قدس گیلان، فعالیت‌های عمرانی برای مردم را حیاتی عنوان کرد و افزود: رسیدگی به امور بهداشت و درمان، آب، برق، راه و ... حائز اهمیت است.
امام جمعه رشت با تأکید بر برآورده کردن احتیاج عمومی مردم در روستاها بیان کرد: رسیدگی به مشکلات روستاها موجب جلوگیری از مهاجرت این افراد به شهرها می‌شود.
آیت‌الله قربانی ادامه داد: در گذشته 70 درصد از جمعیت کشور در روستاها ساکن بودند و 30 درصد در شهرها زندگی می‌کردند اما اکنون این آمار تغییر کرده و 70 درصد از مردم شهرنشین هستند.
وی با اشاره به اینکه تلاش برای رفع محرومیت‌ها جامعه را با انقلاب پیوند می‌دهد، تصریح کرد: اگر پیشرفت و آبادانی در جامعه عملی شود، مردم از شهرها به روستاها بر می‌گردند.
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، ایجاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی به منظور رفع محرومیت در روستاها را در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: مقام معظم رهبری دردآشنای کشور هستند و طرح و برنامه‌های ارائه شده توسط ایشان کشور را به تعالی می‌رساند.
آیت‌الله قربانی اجرای طرح‌های عمرانی توسط برادران سپاه، بسیج و جهادگران را سبب ایجاد آرامش در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای شغل دولتی و پشت میزنشینی نیست.
وی بر ترویج فرهنگ قناعت‌ورزی در جامعه تأکید کرد و یادآور شد: مردم انقلاب، نظام و اسلام را دوست دارند و مسؤولان باید در راستای ارتقای معیشت آحاد جامعه تلاش کنند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه عمران و آبادانی در جامعه از فعالیت‌های اصلی محسوب می‌شود، اظهار کرد: طرح‌ها و برنامه‌های ارائه شده از طرف مقام معظم رهبری زمینه نگه‌داری انقلاب را فراهم می‌کند.
آیت‌الله قربانی انجام فعالیت‌های عمرانی را سبب دلبستگی بیشتر مردم نسبت به انقلاب دانست و بیان کرد: اکنون زمان عمل برای ارتقای وضعیت زندگی مردم است.
2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.