به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد احمدی عصریکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رشت با بیان این که بایستی بر اساس تورم افزایش نرخ در زمینه های مختلف را تنظیم کنیم، اظهار کرد: شورای اسلامی کلانشهر رشت مصوبه نرخ افزایش کرایه تاکسی را داشتند که در این باره مقاومت کردم.
وی بیان داشت: افزایش نرخ نانوایی ها را نیز خواستار شدند که در این باره هم مقاومت کردم بنابراین تا پایان سال افزایش نرخ در هیچ زمینه ای نباید طرح شود.
احمدی درباره تعیین نرخ شهریه مدارس بزرگسالان دولتی از موضوعات مطرح شده در این جلسه خاطر نشان کرد: در زمان حاضر نیز، نباید افزایش نرخ شهریه در هیچ مقطعی را داشته باشیم.
سرپرست فرمانداری شهرستان رشت در ادامه با مهم دانستن کمک به دستگاه فرهنگی تعلیم و تربیت اظهار کرد: آموزش و پرورش برای انجام رسالت خود به کمک و همراهی دستگاه های مختلف نیازمند است.
وی با بیان این که شورای آموزش و پرورش جنبه قانونی دارد و بایستی از ظرفیت این شورا بهره مند شویم، اضافه کرد: بایستی از ظرفیت همه اعضای این شورا برای تصمیم گیری در امور مربوط به آموزش و پرورش بهره بگیریم.
احمدی تصمیمات جلسه های شورای آموزش و پرورش و مصوبه های این شورا را مهم دانست و یادآور شد: ما در این شورا برای کسانی تصمیم می گیریم که در آینده ای نه چندان دور، جای ما را خواهند گرفت.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش مهم مدیران مدارس بیان داشت: نباید بین مردم و یا اولیای دانش آموزان ناامیدی ایجاد کنیم در عین حال لازم است به خواسته های اولیاء دانش آموزان توجه شود زیرا تحقق برخی خواسته ها با کوچکترین خلاقیت شدنی است.
احمدی با بیان این مطلب که مدیران مدارس پذیرفته اند که مدیر شوند و خودشان نیز خواستار مدیریت مدرسه هستند، خاطر نشان کرد: بنابراین مدیران واحدهای آموزشی با توجه به شرایط، تدبیر داشته باشند که البته بایستی در گزینش مدیران مدارس توجه جدی شود.
جلسه شورای آموزش و پرورش رشت عصر امروز (یکشنبه) به ریاست سید محمد احمدی سرپرست فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
ارائه گزارش عملکرد مدیران آموزش و پرورش ناحیه های یک و 2 رشت، ارائه گزارش مصوبات جلسه گذشته، واریز یک درصد از سه درصد حق سرویس مدارس به حساب آموزش و پرورش برای انجام امور فرهنگی، نظارتی و سایر موارد، فوق برنامه مدارس استعدادهای درخشان و سایر مدارس دولتی، تعیین نرخ شهریه مدارس بزرگسالان دولتی و تبلیغات مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
7286 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.