به گزارش عصر یکشنبه خبرنگار ایرنا در این دیدار که به میزبانی تیم دنیای فلز در رشت برگزار شد ، این تیم موفق شد با نتیجه 71 بر 57 برابر تیم بسکتبال شهرسبز لاهیجان به برتری دست یابد و این، چهارمین شکست متوالی تیم لاهیجانی در مسابقات لیگ برتر گیلان است.
در رقابت های بسکتبال لیگ برتر بزرگسالان استان تیم های درفک رشت ، شهر سبز لاهیجان ، دنیای فلز رشت ، هیات بسکتبال لاهیجان ، هیات بسکتبال صومعه سرا ، نظام مهندسی گیلان ، ملوان انزلی ، آرنا رشت ، شهرداری کوچصفهان ، هیات بسکتبال صومعه سرا ، هیات بسکتبال تالش و فراز انزلی حضور دارند که در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند.

** برتری تیم فوتبال نوجوانان شهرداری رشت برابر لاهیجان
به گزارش خبرنگار ایرنا، در ادامه مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان گیلان و از هفته بیستم این رقابت ها شهرداری رشت موفق شد با نتیجه 2 بر یک ، فراز لاهیجان را شکست دهد و همچنان صدرنشین این رقابت هاست.
در دیگر بازی برگزار شده این رقابت ها نیز تیم های فوتبال نوجوانان ملوان نوین انزلی و فجر رضوانشهر رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت ، ملوان نوین انزلی با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد.
در جدول رده بندی این مسابقات تیم فوتبال نوجوانان شهرداری رشت همچنان در صدر جدول قرار دارد، تیم های فوتبال فراز لاهیجان ، ملوان نوین انزلی و پرسپولیس رشت در رتبه های بعدی قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان باشگاه های استان گیلان، 12 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت می کنند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.