به گزارش خبرنگار ایرنا ، رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا روز جمعه در آئین اختتامیه این رقابت ها در سالن ورزشی انقلاب این شهرستان گفت: در این المپیاد، 500 ورزشکار در قالب 14 تیم از جمهوری آذربایجان و 23 تیم از جمهوری اسلامی ایران در رشته های کاراته، تکواندو و جودو شرکت کرده بودند.
وحید خاصی پور افزود: در مسابقات تکواندو تیم های آستارای ایران، لنکران جمهوری آذربایجان و قایقران انزلی به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم ایستادند.
وی اضافه کرد: در مسابقات جودو تیم های گیلان الف، البرز الف و جمهوری آذربایجان الف به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و در مسابقات کاراته نیز تیم های منتخب آستارای ایران، منتخب باکو و کیوکوشین کاراته UFK لاهیجان به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
یونس رنجکش فرماندار آستارا نیز در این آئین گفت: این رقابت ها باعث تحکیم روابط صلح و دوستی ایران و جمهوری آذربایجان می شود و در اشاعه فرهنگ اسلامی و ایرانی و توسعه مراودات فرهنگی موثر است.
المپیاد ورزشی آستارا-آستارا با مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان ایران از 24 تا 27 بهمن ماه در آستارا برگزار شد و اجرای حرکات ورزشی انفرادی و تیمی شرکت کنندگان و شعرخوانی و نمایش طنز، از بخش های متنوع آن بود.
بندر مرزی آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و سه هزار و 500 ورزشکار در آن شهرستان فعالیت می کنند.
خبرنگار: یوسف هدایتی**انتشار دهنده: بابایی
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.