به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود نصرتی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح مرکز کنترل ترافیک شهرداری رشت در پایانه مسافربری این کلانشهر افزود: برای پویایی، درآمد و خلق ثروت بایستی مشکلی به عنوان ترافیک در کلانشهر رشت نداشته باشیم.
وی اظهار داشت: گردشگری که وارد استان گیلان می شود، بایستی حداقل توقفی هشت ساعته در رشت داشته باشد که این مهم در پویایی و رونق صنعت گردشگری این کلانشهر نقش مهمی دارد.
نصرتی با بیان این که هسته مرکزی رشت نباید ترافیک داشته باشد، خاطر نشان کرد: در این باره هر جا نیاز به بازنگری است، حتما بایستی این کار انجام شود.
وی بیان داشت: هر طرحی که مشاوران برای رفع مشکل ترافیک تهیه و به تصویب می رسد بایستی اجرا شود در غیراینصورت ما از نعمت خدادادی که تولید ثروت را برای رشت خواهد داشت، محروم شده و به هیچ وجه پاسخگوی مردم نخواهیم بود.
شهردار رشت با تاکید بر ضرورت رفع مشکل ترافیک در این کلانشهر خاطر نشان کرد: حتی اگر نخواهیم در رشت گردشگرپذیر داشته باشیم، ترافیک را حتما بایستی حل کنیم.
وی در ادامه درباره مرکز کنترل ترافیک شهرداری کلانشهر رشت با بیان این که 39 دوربین ثبت تخلف در این مرکز فعال شده، اظهار کرد: البته این میزان دوربین ثبت تخلف برای رشت که علاوه بر جمعیت ثابت روزانه 400 هزار نفر وارد این کلانشهر می شوند، تعداد کمی است.
وی در بخش دیگری از سخنانش در مورد زیرساخت های فیبرنوری در کلانشهر رشت بیان داشت: بر اساس مذاکراتی که با چند سرمایه گذار انجام داده ایم، 120 متر فیبرنوری در زیرساخت های تقاطع و خیابان ها انجام می شود.
مرکز کنترل ترافیک شهرداری رشت روز پنجشنبه با حضور جمعی از مسئولان و اعضای شورای اسلامی رشت در پایانه مسافربری این کلانشهر افتتاح شد. برای راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهرداری کلانشهر رشت با 39 دوربین ثبت تخلف، حدود شش میلیارد تومان هزینه شده است.
رشت حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200هزار نفر می رسد.
خبرنگار:شادی خورشیدی سدهی**انتشار:کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.