به گزارش خبرنگار ایرنا، نمایشگاه یاد شده از بیست و ششم بهمن ماه جاری با 28 اثر از 9 عکاس گیلانی، به مدت یک هفته میزبان علاقمندان به هنر عکاسی است.
«زی»، پائیز 96 با همراهی 9 عکاس جوان گیلانی به سرپرستی محمدعلی برنو، عکاس برجسته کشور شکل گرفت تا جهان و تجربه زیستن در آن را از دریچه نگاه خود ثبت کنند.
این نمایشگاه شامل آثاری از محمدعلی برنو، اشکان شعبانی، مائده سیدی، پویا بازارگرد، مهدیه عطایی، سارا قنبرنیا، مانی پوراحمد، آدینه صالح نژاد و مهرداد احمدی است که در این نمایشگاه به نمایش درمی‌آید.
نگارخانه الهی رشت در خیابان تختی، کوچه قربانی واقع شده و ساعات بازدید از نمایشگاه عصرها از 16 تا 20 اعلام شده است.
چندی پیش در نگارخانه یادشده نمایشگاه نقاشی دیل خوشی، با آثاری از فرناز بهارلو با هدف کمک به کودکان بی سرپرست دایر شد که این نمایشگاه کارگروهی یک انجمن خیریه و همکاری هنرمند یادشده برای کمک به کودکان بی سرپرست اعلام شده بود.
سرزمین سبز نمایشگاه گروهی دیگری در گیلان بود که این بار با دغدغه زیست محیطی توسط جمعی از عکاسان سرزمینمان در خانه فرهنگی گیلان برگزار شده بود.
در دعوتنامه این نمایشگاه بیان شده بود زیبایی طبیعت و فرهنگ غنی گیلان، نقطه قوت استان است و علاوه بر این، جنگل های هیرکانی یکی از شاخص ترین داشته های استان است که از آنها بعنوان نفس زمین یاد می شود و بر ماست که در حفاظت آنها بکوشیم.
پدرام میرصادقی، بردیا سعادت، پدرام میرصادقی، سونا مویدزاده، اسماعیل گلشن مژدهی و هادی احمدزاده عکاسانی از استان های گیلان، تهران و آذربایجان غربی هستند که طبیعت گیلان را در نمایشگاه یاد شده تصویر کرده اند.
امروز هنرمندان سرزمینمان آموخته اند که علاوه بر پیام های جامعه شناختی می بایست دغدغه های انسانی در برگزاری نمایشگاه ها تجلی بیشتری یابد تا توجه جامعه، بیش از همیشه نسبت به حس نوع دوستی جلب شود.
گزارشگر:مرضیه ضامن**انتشاردهنده:کبیری
1881/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.