به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا یونس رنجکش در جمع استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا در این دانشگاه افزود: پویایی و موفقیت دانشگاه ها در گرو ایجاد انگیزه و تنوع خدمات به دانشجویان و استادان است و در این راستا مدیریت فضاهای علمی و فرهنگی دانشگاه ها اهمیت دارد.
وی اضافه کرد: کادر آموزشی و استادان برای ایجاد تحول در دانشگاه ها باید با هم، همدلی و اتحاد داشته باشند تا به دانشجویان خدمات ارائه دهند و خدمات باید شایسته دانشجو باشد.
وی اظهار کرد: در سال های اخیر با کاهش متقاضیان برای تحصیل در بسیاری از مراکز آموزشی مواجه شدیم و باید جذابیت های لازم در حوزه فضاهای علمی و آموزشی ایجاد شود.
فرماندار آستارا افزود: کارکنان و استادان دانشگاه باید دانشجویان را به پژوهش سوق دهند تا در حوزه هایی نظیر صنعت و اقتصاد از توانمندی های علمی بهره ببریم.
رنجکش به برگزاری همایش ملی فرصت ها و محدودیت های سرمایه گذاری در روزهای 26 و 27 بهمن ماه جاری در آستارا اشاره کرد و گفت: برگزاری چنین همایش های کاربردی می تواند دانشجویان را با فضاهای علمی جدید متناسب با ظرفیت های اقتصادی و تجاری این شهرستان آشنا کند.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا در سال 1366 تاسیس شده و حدود سه هزار دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای آن مشغول تحصیل هستند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
دریافت خبر:یوسف هدایتی**انتشار:کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.