به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان و از هفته بیست و سوم این رقابت ها تیم ملوان بندرانزلی از ساعت 14 فردا (سه شنبه) در ورزشگاه تختی بندرانزلی میزبان تیم نساجی مازندران است.
ملوان بندرانزلی در دو بازی آخر خود برابر نساجی مازندران تن به شکست داده و در بازی رفت این فصل از رقابت ها و در هفته ششم لیگ آزادگان در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تیم فوتبال نساجی قائمشهر، ملوان بندرانزلی را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و پیش از آن نیز در هفدهم اسفند سال گذشته ، بازیکنان تیم نساجی مازندران پس از دریافت نخستین گل از سوی ملوانان با 2 گل حسن نجفی و محمد مهدی نظری ، دروازه ایمان صادقی را باز کردند تا تیم میهمان با شکست راهی خانه شود.
دو تیم در رقابت های جام حذفی فوتبال کشور هم راه به جایی نبردند و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تک گل محمد اوسانی از تیم فوتبال نساجی مازندران، با 2 گل علی قربانی و فرشید اسماعیلی از استقلال تهران پاسخ داده شد و این تیم با شکست 2 بر یک برابر استقلال تهران از گردونه رقابت های جام حذفی کنار رفت.
ملوانان نیز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه تختی بندرانزلی در برابر استقلال خوزستان صف آرایی کردند که در نهایت با 2 گل کلودیر مارینی جونیور ، مهاجم برزیلی تیم استقلال خوزستان با جام حذفی خداحافظی کردند.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در حال حاضر از 22 بازی انجام شده در این فصل با هفت پیروزی ، 11 تساوی و چهار شکست و با تفاضل گل مثبت 4 و با کسب 32 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد اما تیم نساجی قائمشهر از همین تعداد بازی با 12 پیروزی، سه تساوی و هفت باخت و با 39 امتیاز، رده چهارم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده و با پیروزی در این دیدار به رده دوم جدول صعود می کند.
قضاوت این دیدار حساس بر عهده پیام حیدری است و ایوب غلام زاده، امیر مبشر و رضوان سرشار او را در امر قضاوت یاری می کنند و وظیفه نظارت این بازی بر عهده کریم اصغرزاده است.
حسین کیانی بازیکن تیم ملوان بندرانزلی که در آخرین تمرین قبل از دیدار ملوانان با صبای قم به دلیل کشیدگی عضلات دچار مصدومیت شده بود، تنها غایب تیم ملوان بندرانزلی در برابر نساجی مازندران است .
ملوان پس از این دیدار و از هفته 24 رقابت های جام آزادگان از ساعت 14 روز یکشنبه 29 بهمن ماه میهمان تیم مس رفسنجان است و نساجی مازندران نیز در همین روز، پذیرای اکسین البرز خواهد بود.
خبرنگار:رضااکبری**انتشاردهنده:کبیری
7471/ 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.