سید محمد احمدی عصر یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم شهرستان رشت همگام با سایر هموطنان در جای جای کشورمان امروز در راهپیمایی 22 بهمن حضوری پرشور و گسترده داشتند و با فریادهای الله اکبر حمایت خود را از نظام اعلام کردند.
وی با بیان این که در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهرستان رشت اقشار مختلف شرکت کردند، خاطر نشان کرد: مسیرهای راهپیمایی در کلانشهر رشت و محل تجمع راهپیمایان در میدان شهدای ذهاب، مملو از جمعیت بود که برای بیعتی دوباره با نظام و رهبری آمده بودند.
سرپرست فرمانداری شهرستان رشت بیان داشت: حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن مسئولیت ما مدیران و کارگزاران را بیشتر می کند، بنابراین بایستی برای خدمت خالصانه به این مردم تمام سعی خود را به کار گیریم.
احمدی در پایان مصاحبه با خبرنگار ایرنا، از حضور پرشور مردم شهرستان رشت برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کرد.
وی همچنین برای قدردانی از حضور پرشور مردم شهرستان رشت در راهپیمایی 22 بهمن پیامی منتشر کرد. در بخشی از این پیام آمده است: امروز قامت های برافراشته ، گام های استوار، بازوان پرتوان مردم ما حاکی از عزم و اراده آنان در حمایت قاطع از انقلاب اسلامی و عظمت آن بوده و دنیای استکبار را به کرنش دوباره در مقابل همه بزرگی های یک ملت مجاهد و آرمانخواه مجبور کرد.
در ادامه این پیام آمده است: بی شک حرکت مردم در 22 بهمن امسال که با غیرت و مردانگی، عشق ، وفا، آگاهی ، شعور و عزت همراه بود، حقیقت ناب انقلاب اسلامی و اندیشه های سیاسی و دینی امام خمینی (ره) را درخشان تر از هر زمان دیگر کرد و موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب شد.
احمدی در بخش دیگری از پیام خود افزود: بر خود لازم می دانم از همه شما مردم غیور، نیروهای نظامی، انتظامی، عوامل و دست اندرکاران برگزاری راهپیمایی و اعضای ستاد دهه فجر شهرستان رشت تشکر کنم.
شهرستان رشت با شش بخش ، 293 روستا و 18 دهستان، دارای 930 هزار نفر جمعیت است که 60درصد آنها شهری و 40 درصد روستایی هستند.
خبرنگار:شادی خورشیدی سدهی**انتشاردهنده:کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.