به گزارش خبرنگار ایرنا ،از ساعات آغازین زمان اعلام شده برای برگزاری راهپیمایی 22 بهمن ، مردم از پیر و جوان و زن و مرد ، انفرادی و حتی به صورت خانوادگی در میعادگاه همیشگی حاضر شده و گام در مسیر خلق حماسه ای برای ناامید کردن دشمنان انقلاب را نهادند .
پدری با دو کودک نوزاد و خردسالش و با پرچم ایران در دست و سربند یاحسین بر پیشانی کودک گام در این حرکت انقلابی گذاشته بود تا بگوید خود و فرزندانش تا پای جان همپای این نظام و انقلاب گام برداشته و پیرو امر ولایت فقیه هستند.
زنان و دختران دلیر این شهر دریایی با مشتهای گره کرده فریاد مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل و ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند ، سر می دادند.
در مسیر راهپیمایی بانویی توجه عکاسان را به خود جلب می کرد که با پلارکاردی با نوشته نهضت ادامه دارد در یک دست و عکسی از بریده روزنامه دوران انقلاب از لحظه خروج امام خمینی از دروازه نوفل لوشاتو در دست دیگر همراه با مردم شعارها را تکرار می کرد.
دختران و پسران نوجوان آمده بودند تا در این حرکت ملی حضور داشته باشند و وقتی از یکی از آنان هدفش از حضور در راهپیمایی پرسیده شد پاسخ داد : چون رسانه های بیگانه همواره می گویند تصاویر راهپیمایی ها متعلق به سالهای گذشته است و سعی در کمرنگ جلوه دادن این حرکت ملی دارند می خواستم به چشم خودم حضور مردم را ببینم و به آنان بگویم : این ملت همیشه پای انقلابی ایستاده که نهال آن با خون جوانانشان آبیاری شده و اکنون درخت تنومندی است که از تبر دشمنان هراسی نداشته و با این بادها نمی لرزد.
نکته قابل توجه در این راهپیمایی عکس های سلفی بود که نوجوانان و جوانان با جمعیت حاضر در راهپیمایی می گرفتند و به نوعی شاید نخستین سلفی انقلابی خود را ثبت می کردند.
خبرنگاران و عکاسان رسانه های مختلف ملی و محلی نیز با حضور در این مراسم ملی و پا به پای مردم ولایتمدار و انقلابی در تلاش برای ثبت بهترین تصاویر و تهیه گزارش از حماسه حضوری دیگر از مردم بودند.
مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه بندرانزلی با شعار های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود خائن و هیهات من الذله و ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند مسیر مقر قدیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بندرانزلی تا میدان امام خمینی را راهپیمایی کردند.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
خبرنگار: رضا اکبری**انتشار دهنده: بابایی
7471 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.