به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم مرزنشین آستارا روز یکشنبه از مقابل سپاه ناحیه این شهرستان حرکت کرده و در مقابل مصلی با سردادن شعارهای انقلابی، با آرمان های امام (ره) و رهبری تجدید بیعت کردند.
گروه های مختلف مردم آستارا شامل بازاریان، دانش آموزان، کارکنان ادارات، خانواده های شهدا و جانبازان با گرامیداشت آغاز چهلمین سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی، یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر را گرامی داشتند.
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان 22 بهمن در شهر آستارا گفت: انقلاب اسلامی ایران با انقلاب های دیگر تفاوت عمده ای دارد و این انقلاب با پشتوانه مردم، مرزها در می نوردد.
ولی داداشی افزود: مردم پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی ایران هستند و در راهپیمایی 22 بهمن، حماسه باشکوهی خلق کردند.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در جهان تاثیر گذار بود، افزود: شیعه و سنی در کنار یکدیگر پایبند به ارزش های نظام جمهوری اسلامی هستند و با تدابیر رهبر معظم انقلاب، رو به روز بر عزت و اقتدار نظام افزوده می شود.
وی اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی در بخش های مختلف عمرانی، بهداشتی و خدماتی شاهد توسعه و ترقی هستیم و امیدواریم با تدبیر مسئولان، مشکلات اقتصادی کشور برطرف شود.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در 2 بخش مرکزی و لوندویل در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی
7106 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.