به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام والمسلمین لطف الله عبدالهی روز یکشنبه در تجمع راهپیمایی مردم تشیع و تسنن این شهرستان گفت: انقلاب اسلامی ایران از الطاف الهی بود که پایه اصلی آن بر مبنای اسلام و ارزش های حاکم بر آن گذاشته شده است.
وی افزود: مهمترین دلیل شکل گیری این انقلاب، برای احیاء ارزش ها، حفظ وحدت بین مردم و مسلمانان و مقابله با ظلم و بی عدالتی در کشور بود که همچنان شاهد درخشش آن هستیم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی رضوانشهر در ادامه با اشاره به نقش و حضور روحانیت در صحنه های مختلف این انقلاب گفت: روحانیت همواره و در همه تحولات رهایی ملت و کشور از قید ظلم و ستم، حضور داشته اند و در کنار مردم بودند.
امام جمعه رضوانشهر بیان کرد: مخالفین دین همیشه در صدد حذف روحانیت بوده اند و امروز نیز از همه توان و امکانات برای این موضوع استفاده می کنند.
حجت الاسلام عبدالهی افزود: فروپاشی مرزهای عدالت و ارزش های حاکم بر جامعه نیز از دیگر خواسته های استکبار جهانی است و در این راستا درصدد ترویج فساد و بی بند و باری هستند.
وی گفت: انقلاب اسلامی ایران همانگونه که توسط مردم بوقوع پیوست و پیروز شد؛ امروز نیز متعلق به مردم است و مستکبران در آن جایی ندارند و اگر امروز از خواسته های مردم چشم پوشی کنیم، درواقع به انقلاب و جامعه ظلم کرده ایم.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت، 120 روستا و 810 کیلومتر مربع وسعت جغرافیایی در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار:مهرعلی گواهی**انتشاردهنده:کبیری
7293/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.