رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر با حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ندای حق طلبی سر خواهند داد و با ولی فقیه شان تجدید میثاق می کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، سید امیر حسین علوی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با تمامی توطئه هایی که دشمنان قسم خورده بر علیه اش ایجاد کردند در سایه الطاف الهی و رهبری های داهیانه معمار کبیر انقلاب و جانشین به حقشان مقام عظمای ولایت با عزت و سربلندی در مسیر خود گام بر می‌دارد.

وی افزود: سالهاست که مستکبرین شرق و غرب و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی سناریوهای شرم آور بر علیه ملت ایران نوشته و به کار می‌گیرند اما به حول و قوه الهی امروزه کشور عزیزمان  با صلابت و اقتدار قله‌های  علم و دانش،سیاست و.. را یکی پس از دیگری فتح می کند.

علوی با بیان اینکه دستاوردهای ایران اسلامی غیر قابل انکار است تصریح کرد: تحریم های متعدد و بدون نتیجه دشمنان علیه ایران نشانه شکست آنان و مایوس شدن آمریکا و دیگر همدستانش از به زانو درآوردن ایران اسلامی است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی بالاخص شهدای انقلاب گفت: امروزه قدرت و جایگاه ایران اسلامی به همگان ثابت شده است و نابودی گروهک ملعون داعش و هم پیمانانش در سوریه و عراق نشان از اقتدار نظامی و ولایت پذیری مطلق ملت شجاع ایران دارد.

وی گفت: ملت ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن پاسخی کوبنده به یاوه گویان و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی خواهند داد و بار دیگر با آرمان های معمار کبیر انقلاب و رهبر عظیم الشان تجدید میثاق می کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.