روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در چهل و دومین دوره مسابقات بین‌المللی اختراعات و ابتکارات که در کشور کروواسی برگزار شد، توانست مدال طلا این مسابقات را کسب کند.

به گزارش ایلنا از رشت،روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: پیمان بیات عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بهمراه ثمین بیات (دانشجوی دکترای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک) توانستند در چهل و دومین دوره مسابقات بین المللی اختراعات که در کشور کروواسی برگزار شد، مدال طلا را بدست آورند.

مجید مشک‌بید حقیقی مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران گفت: این اختراع در زمینه تشخیص پیش هنگام تبدیل یا عدم تبدیل سکته ایسکسمیک به هموراژیک می باشد وبه عنوان بهترین اختراع در زمینه مهندسی پزشکی نیز در این دوره از مسابقات انتخاب شد و از این بابت نیز مورد تشویق قرار گرفت.

وی افزود:  این مسابقات جزو قدیمی ترین و معتبرترین مسابقات جهانی ثبت اختراعات می باشد و تا کنون چهل و دو دوره از آن (بصورت سالانه) برگزار شده است که در این مسابقات، اختراعاتی از کلیه کشورهای پیشرفته و دانشگاههای معتبر دنیا نیز به مسابقه گذاشته شده بودند که اختراع مبتکر واحد رشت در این دوره به خوبی درخشید.

مشک بید با توضیح در مورد این نرم افزار ، بیان کرد:  مغز متفکر این تجهیز، یک سامانه نرم افزاری است که یک بخش سخت افزاری را مدیریت می کند و موارد تشخیصی را بر روی تصاویر CT Scan انجام می دهد.

 

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.