در این پیام که عصر شنبه از سوی فرمانداری آستارا به دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی این شهرستان ارسال شد، با اشاره به نقش مردم در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی، بر تداوم حضور و حمایت ملت از نظام اسلامی، نقش آفرینی در راهپیمایی میلیونی 22 بهمن و اتحاد در برابر توطئه های دشمنان میهن تاکید شده است.
حجت الاسلام کاظم حافظ نیا امام جمعه آستارا با دعوت مردم به شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، همراهی مردم با نظام اسلامی را مایه عزت و اقتدار میهن اسلامی و یأس و درماندگی دشمنان دانسته است.
یونس رنجکش فرماندار آستارا نیز با اشاره به سابقه حضور مردم بصیر این شهرستان در صحنه های سیاسی و اجتماعی، اهالی آستارا را بار دیگر به حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن و نشان دادن اتحاد مسلمانان در برابر دشمنان ایران و اسلام دعوت کرده است.
وی از اعلام آمادگی گروه ها و تشکل های مختلف مردمی آستارا برای شرکت پرشور در راهپیمایی فردا خبر داده و اظهار امیدواری کرده است، راهپیمایی 22 بهمن در آستارا با شکوه تر از سال های دیگر برگزار شود.
ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی هم، حماسه آفرینی مردم این شهرستان در آئین های ملی و مذهبی را کم نظیر توصیف کرده و مردم را به شرکت منسجم و متحد در راهپیمایی فردا برای پاسخگویی دندان شکن به استکبار جهانی فراخوانده است.
راهپیمایی 22 بهمن در آستارا ساعت 10 صبح از مقابل سپاه ناحیه این شهرستان تا مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
خبرنگار:عیسی پاشاپور**انتشاردهنده:کبیری
7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.