به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش روز شنبه در آئین جشن انقلاب در مسجد جامع روستای اهل سنت چلوند شهرستان آستارا افزود: در طول عمر انقلاب اسلامی وحدت، انسجام و همبستگی اجتماعی مردم موجب دفع بسیاری از شرارت ها و ترفندهای بدخواهان کشور شده است.
وی اظهار کرد: در روز 22 بهمن مردم از هر گروه، طبقه و قومی به صورت یکپارچه در جشن سالروز پیروزی انقلاب حضور یافته و با آرمان های انقلاب، امام راحل و شهدا تجدید پیمان خواهند کرد.
وی افزود: 22 بهمن، بهار انقلاب اسلامی است و در این روز، مردم انقلابی ایران با شور و بصیرت برای گرامیداشت عظیم ترین انقلاب تاریخ جهان به صحنه می آیند.
رنجکش تصریح کرد: ایران اسلامی در شرایط ویژه و حساس حیات سیاسی خود قرار دارد و حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ کوبنده ای به تهدیدهای استکبار است.
او از همه مردم و گروه های سیاسی دعوت کرد با حضور گسترده در این راهپیمایی، بار دیگر با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کنند.
راهپیمایی 22 بهمن در آستارا راس ساعت 10 صبح از مقابل سپاه ناحیه این شهرستان آغاز خواهد شد.
**اجرای طرح هر آدینه با کتاب در آستارا
آرزو عباس زاده سرپرست اداره کتابخانه های عمومی بندر آستارا گفت: بر اساس این طرح در نماز جمعه هر هفته، یک کتاب از کتابخانه های عمومی این شهرستان توسط اعضای ستاد اقامه نماز جمعه به نمازگزاران معرفی می شود.
وی افزود: این طرح با ابتکار اداره کتابخانه های عمومی آستارا و همکاری ستاد اقامه نماز جمعه این شهرستان با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی اجرا می شود.
بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و 17درصد جمعیت آن را اهل سنت تشکیل می دهند و چهار کتابخانه عمومی با 2 هزار عضو در آن فعال است.
خبرنگار:یوسف هدایتی**انتشاردهنده:کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.