به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که عصر جمعه در ورزشگاه وحدت آستارا برگزار شد، تیم پیشکسوتان ملوان انزلی به سرمربیگری محمود پیشگاه هادیان در نیمه نخست، امتیاز سه بر یک را کسب کرد و در نیمه دوم، تیم صداقت آستارا با بازی تهاجمی سه گل به ثمر رساند اما در دقایق پایانی، تیم ملوان با به ثمر رساندن 2 گل، پیروز شد.
گل های ملوان را حسن اشجاری (بازیکن سابق تیم های استقلال، سپاهان، استیل آذین و ذوب آهن) در دقایق 12 و 30، محمدرضا رشید سیما در دقیقه 20، حسین ملکی در دقیقه 78 و بیژن شجاعی در دقیقه 88 و گل های تیم صداقت آستارا را بابک پوربخش در دقایق 43، 65، 70 و عسگر اجرایی در دقیقه 59 به ثمر رساندند و قضاوت این دیدار بر عهده مهدی چنددل، حسن حکیمی و رضا خاوری بود.
گرفتن عکس یادگاری توسط تماشاگران و بازیکنان تیم صداقت آستارا با بهمن صالح نیا و نصرت ایراندوست از مربیان پیشکسوت ملوان انزلی و تجلیل از آنها توسط هیات فوتبال آستارا، از بخش های قابل توجه این بازی بود.
باشگاه فوتبال ملوان بندر انزلی در سال 1348 تاسیس شده و از باشگاه های مطرح کشور است و تیم صداقت آستارا نیز قدیمی ترین باشگاه فوتبال این شهرستان است.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و سه هزار و 500 ورزشکار ساماندهی شده دارد.
خبرنگار:یوسف هدایتی**انتشاردهنده:کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.