در این بیانیه که نسخه ای از آن روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: ماه بهمن یادآور اتحاد، انسجام، یکدلی، یکرنگی، وحدت، ایثار و از خودگذشتگی انسان هایی است که سی و نه سال پیش، با حضور بی نظیر و چشمگیرشان، انقلاب اسلامی ایران را به ثمر نشاندند و این حضور و همراهی در طی تمام این سالها ادامه و استمرار داشته و دارد.
در ادامه این بیانیه تصریح شده: امسال در شرایطی پیروزی انقلاب را جشن می گیریم که کشورمان در عرصه های مختلف علمی، اجتماعی ،سیاسی، فرهنگی و... دستاوردهای بزرگ و ارزشمندی را به واسطه همت و تلاش مضاعف فرد فرد ملت فهیم و قدرشناسی کشورمان بدست آورده و آن را به نسل فعلی و نسل های آینده نیز منتقل کرده است.
در بخش دیگری از این بیانیه گفته شده: دستاوردهای حساس و مهمی مثل دستاوردهای هسته ای و ماهواره ای که امروزه در سایه بصیرت و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه و تلاش های مجاهدان عرصه های مختلف، شکوفایی و بالندگی آن را به نظاره نشسته ایم؛ در این برهه حساس که شیطنت ها و دشمنی های استکبار و در رأس آن ها آمریکای جنایتکار و صهیونیسم غاصب به اوج خود رسیده، گام های استوار و اتحاد و انسجام ملی اقشار مختلف مردم همچون گذشته با حضور پر شور و میلیونی در راهپیمایی عظیم 22 بهمن نمایان خواهد شد و ضمن تجدید میثاق با آرمان های والای امام خمینی ( ره) یأس و ناامیدی برای دشمنان اسلام را به ارمغان خواهد آورد.
خانه مطبوعات استان در خاتمه این بیانیه گفته: جامعه مطبوعاتی و رسانه ای گیلان در سی ونهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در راه توسعه و تداوم فرهنگ اسلامی با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، اراده ، اقتدار و وفاداری خود به انقلاب و آرمان های امام راحل را به نمایش خواهند گذاشت.
2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.