به گزارش خبرنگار ایرنا، روز دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان شهرستان بندرانزلی پایگاه امداد جاده ای جمعیت هلال احمر در روستای کپورچال با اعتبار شش میلیارد و 500 میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.
ساختمان اداری این پایگاه توسط شورای اسلامی این روستا اهدا شده بود و این پایگاه امداد و نجات جاده ای با امکانات یک دستگاه آمبولانس و تجهیزات امدادی و اسکان اضطراری آغاز به کار کرد.
همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بندرانزلی جشن صدور پنج هزار و 180 جلد سند املاکی را که از سال 81 تاکنون توسط اداره ثبت اسناد و املاک صادر شده را برگزار کرد که بر این اساس تمامی روستائیان شهرستان بندر انزلی دارای سند مالیکت هستند و این شهرستان توانست رتبه اول صدور اسناد مالکیت روستایی را در استان گیلان از آن خود کند.
یک واحد مسکونی نیز که با استفاده از تسهیلات مقاوم سازی و بهسازی بافت فرسوده روستایی بنیاد مسکن پرداخت شده بود افتتاح شد و براین اساس از سال 1388 تاکنون دو هزار و 200 واحد مسکونی روستایی از این تسهیلات بهره مند شده اند .
همچنین علاوه بر افتتاح آسفالت راه ارتباطی به طول یک کیلومتر با صرف هزینه دو میلیارد و ششصد میلیون ریال با همیاری شورای اسلامی و دهیاری کپورچال و بنیاد مسکن ، 21 پروژه توسعه شبکه برق در شهر و روستا با اعتبار 34 میلیارد و 470 میلیون ریال نیز افتتاح و به بهره برداری رسید .
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
خبرنگار: رضا اکبری**انتشار دهنده: بابایی
7471 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.