معاون هنری و سینمایی اداره‌کل ارشاد گیلان از اضافه شدن سانس‌های فوق‌العاده سی وششمین جشنواره فیلم فجر در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سید امیر مصباح با اشاره به استقبال گسترده شهروندان از همزمانی سی وششمین جشنواره فیلم فجر در گیلان اظهار کرد: با پیگیری­‌های انجام شده و موافقت سازمان سینمایی کشور، سانس فوق‌العاده ساعت ٢٢ از فردا به جدول اکران استان اضافه خواهد شد.

وی تصریح کرد: بر این اساس، فیلم­‌های «مصادره» در روزهای سه‌شنبه ١٧ بهمن و پنج‌شنبه ١٩ بهمن؛ «هایلایت» روز چهارشنبه ١٨ بهمن؛ «شعله‌ور» جمعه ٢٠ بهمن؛ «عرق سرد» شنبه ٢١ بهمن و «امپراتور جهنم» یک‌شنبه ٢٢ بهمن در این ساعت اکران می‌شوند.

مصباح یادآور شد: ١٢ فیلم بخش سودای سیمرغ سی وششمین جشنواره فیلم فجر به همراه ٤ فیلم کودک و نوجوان از ١٤ لغایت ٢٢ بهمن‌ماه جاری در سینما میرزاکوچک رشت در حال اکران است.

به گفته وی؛ «جشن دلتنگی»، «اتاق تاریک»، «لاتاری»، «کامیون»، «تنگه ابوغریب»، «سرو زیر آب» و «فیلشاه» دیگر فیلم‌های بخش سودای سیمرغ این دوره از جشنواره هستند که در استان اکران می‌شوند.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پایان با بیان اینکه نیمی از بلیط‌های جشنواره از طریق سایت اینترنتی www.haftsaz.com و نیم دیگر در گیشه سینما به‌فروش می‌رسد، افزود: بهای هر قطعه بلیط این جشنواره، ١٠ هزار تومان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.