به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمد عبدالله پور روز دوشنبه در مراسم خانه دار شدن 1700 خانوار مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان در رشت، با اشاره به اینکه سپاه گیلان یک هزار واحد مسکن مددجویی احداث کرده، افزود: یک هزار و 700 واحد مددجویی در استان با همدلی دولت، خیران، کمیته امداد و سپاه احداث شده است.
وی با بیان اینکه اگر معلول و مددجویی خانه ای نداشته باشد، نباید آرام و قرار داشته باشیم ، گفت: به سر بردن افراد در سرما، زیر چادر و پلاستیک در شأن ما مسئولان نیست.
وی تصریح کرد: در همین راستا با وجود دشوار بودن کار، سپاه آمادگی دارد که 2 هزار واحد مسکن برای مددجویان در روستاها بسازد.
سردار عبدالله پور یکی از سیره های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را توجه به محرومان دانست و گفت: امروز هم مقام معظم رهبری از ما خواسته که به همه امید بدهیم، مردم داری و مردم نوازی کرده و از فقرا دستگیری کنیم.
سردار عبدالله پور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ایام دهه فجر ، انقلاب را نشات گرفته از آموزه های اصیل دین مبین اسلام دانست و گفت: باید تلاش کنیم این انقلاب را که هدیه الهی است و با خون شهیدان حفظ شده، محافظت کنیم.
به گزارش ایرنا در مراسم خانه دار شدن 1700 خانوار مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و پرویز فتاح رئیس کمیته امداد نیز حضور داشتند.
103 هزار خانوار در استان گیلان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
خبرنگار:مریم سلیمانی**انتشاردهنده:کبیری
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.