سید امیر مصباح روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به استقبال گسترده شهروندان از فیلمهای جشنواره فیلم فجر در گیلان، اظهار کرد: با پی گیری های انجام شده و موافقت سازمان سینمایی کشور، سئانس فوق‌العاده ساعت 22 از فردا به برنامه اکران این فیلمها در استان اضافه خواهد شد.
وی تصریح کرد: بر این اساس، فیلم های «مصادره» در روزهای سه‌شنبه 17 بهمن و پنج‌شنبه 19 بهمن؛ «هایلایت» روز چهارشنبه 18 بهمن؛ «شعله‌ور» جمعه 20 بهمن؛ «عرق سرد» شنبه 21 بهمن و «امپراتور جهنم» یک‌شنبه 22 بهمن در این ساعت اکران می‌شوند.
مصباح یادآور شد: 12 فیلم بخش سودای سیمرغ سی وششمین جشنواره فیلم فجر به همراه 4 فیلم کودک و نوجوان از 14 تا 22 بهمن‌ماه در سینما میرزاکوچک رشت در حال اکران است.
به گفته وی؛ «جشن دلتنگی»، «اتاق تاریک»، «لاتاری»، «کامیون»، «تنگه ابوغریب»، «سرو زیر آب» و «فیلشاه» دیگر فیلم‌های بخش سودای سیمرغ این دوره از جشنواره هستند که در استان اکران می‌شوند.
معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پایان با بیان این‌که نیمی از بلیت های جشنواره از طریق سایت اینترنتی www.haftsaz.com و نیم دیگر در گیشه سینما به‌فروش می‌رسد، افزود: بهای هر قطعه بلیت این جشنواره، 10 هزار تومان است.
گیلان دارای 9 سینمای فعال و سه سینمای غیر فعال با ظرفیت پنج هزار و 768صندلی است.
جشنواره فیلم فجر تا 22 بهمن ماه ادامه دارد.
خبرنگار:ضامن**انتشار دهنده: بابایی
1881 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.