به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید محمد احمدی در حاشیه افتتاح طرح های عمرانی بخش لشت نشاء شهرستان رشت بابیان اینکه انقلاب اسلامی حاصل زحمات و خون های پاک شهدا است، گفت: انقلاب اسلامی کشور ما با انقلاب دیگر تفاوت دارد و آنچه که این تفاوت را ایجاد می کند عناصری مانند رهبری، مذهب و مردم است.

احمدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نشئات گرفته از قیام امام حسین(ع) است، افزود: مهمترین و برجسته ترین مسئله ای که انقلاب اسلامی ایران را از دیگر انقلاب های جهان جدا می سازد حضور همیشه در صحنه مردم است.

وی ادامه داد: علت همه محدودیت ها و تحریم ها و بد اخلاقی هایی که غرب انجام می دهد، این است که نمی تواند خدشه ای بر اعتقادات و باور مردم نسبت به انقلاب اسلامی ایجاد کند و شاهد هستیم که هر سال حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن باشکوه تر از سال گذشته است.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر 15 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 40میلیارد ریال در بخش لشت نشاء به بهره برداری رسید.

احمدی گفت: این پروژه ها شامل افتتاح خانه بهداشت، بهره برداری از 711 متر کابل خود نگهدار، نصب ترانس، بهسازی روکش و آسفالت راه روستایی و بهره برداری از مسکن مدد جویان بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت یادآور شد: باید با همکاری و هم افزایی در روستاها و حمایت ازآن ها سبب کاهش مهاجرت روستا نشیینان به شهر شویم و از فضای بکر و طبیعیت زیبای بخش های شهرستان رشت در افزایش گردشگری استفاده کنیم.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 855197
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.