به گزارش خبرنگار ایرنا، بهرام تسلی نیا رئیس کمیته امداد امام (ره) آستارا عصر یکشنبه در آئین افتتاح همزمان مسکن های مددجویان در روستای عنبران گفت: هر یک از این واحدها بالغ بر 50 متر مربع زیربنا دارد و برای ساخت آنها در روستاهای دربند، عنبران، کانرود و شهر آستارا، 2 میلیارد و 100 میلیون ریال هزینه شده و 15 واحد دیگر در حال ساخت است.
وی افزود: 21 هزار و 601 خانوار با چهار هزار و 700 نفر جمعیت، تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) شهرستان آستارا هستند.
ایرج شیارکار مدیر جهاد کشاورزی آستارا نیز در آئین افتتاح همزمان سه بند و شبکه هدایت آب در روستای خانه های آسیاب گفت: برای ساخت بند انحراف آب در رودخانه خانه های آسیاب جهت آبیاری 25 هکتار شالیزار، بالغ بر یک میلیارد و 350 میلیون ریال هزینه شده است.
وی افزود: همچنین برای اجرای 2 شبکه فرعی آبیاری در روستاهای عنبران و منصور محله لوندویل با هدف کاهش هدر رفت آب در انتقال به مزارع، بالغ بر چهار میلیارد ریال صرف شده است.
وی اظهار کرد: شهرستان آستارا دارای هفت هزار و 500 هکتار اراضی کشاورزی و شش هزار و 900 بهره بردار است.
وحید خاصی پور رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا نیز در آئین کلنگ زنی استخر شنای روستای عنبران گفت: این طرح با 20 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی و در زمینی به مساحت 900 متر مربع اجرا می شود.
یونس رنجکش فرماندار آستارا هم در این آئین ها در سخنان جداگانه ای با تبریک دهه مبارک فجر به مردم و مسئولان، توفیق دولت در خدمات رسانی به مردم را از برکات انقلاب اسلامی و خون شهدا دانست.
وی گفت: باید از توان بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت های ورزشی استفاده شود و آستارا از ظرفیت خوبی از نظر بخش خصوصی برخوردار است.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
خبرنگار:یوسف هدایتی**انتشاردهنده:کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.