دبیر حزب مردم سالاری گیلان با تاکید بر لزوم حمایت از انتصاب‌جوانان و بانوان در سمت‌های مدیریتی گیلان گفت: آقایانی که بر این‌کار خرده می‌گیرند، چرا در زمان دولت قبل که فله‌ای تعدادی را وارد ادارات کردند، موضع‌گیری نمی‌کردند؟

کمال لشکری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا از رشت، درباره انتصاب جوانان در سمت های مدیریتی گیلان اظهار داشت: من به عنوان یک فعال سیاسی اصلاح طلب سالیان زیادی است در تشکیلات قانونی و در چارچوب قانون اساسی در احزاب فعالیت کرده ام و هرگز در مسیر فعالیت های سیاسی رنگ عوض نکرده ام.

وی  با بیان اینکه می‌توانم به جرات عنوان کنم اولین حزب اصلاح طلبی بودیم که از سالاری حمایت همه جانبه کردیم؛ دلیل این حمایت را  جوان بودن و برنامه‌های خوب استاندار گیلان از جمله توجه ویژه به جوانان و بانوان عنوان کرد.

بها ندادن به جوانان ظلم به جامعه است

لشکری با اشاره به انتصاب مدیران جوان توسط استاندار گیلان  خاطرنشان کرد: سالاری در مورد انتصاب زنان و جوانان کار بسیار درستی انجام داد زیرا رکن اساسی یک جامعه را جوانان آن جامعه تشکیل می‌دهند.

دبیر حزب مردم سالاری گیلان با تاکید بر اینکه در جامعه ای که به جوانان بها داده نشود ظلم به آن جامعه صورت گرفته است، گفت: بکارگیری جوانان یعنی بها دادن به آنها، نمی‌شود تمام ادارات را با نیروهای بازنشسته و یا در حال بازنشستگی اداره کرد.

استاندار گیلان در حال کادرسازی از نسل جوان است

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه استاندار گیلان در حال کادر سازی از نسل جوان است و برنامه خوبی در این زمینه دارد، گفت: به عنوان دبیر یک حزب اصلاح‌طلب که همیشه شعار جوانگرایی و توجه به بانوان را در برنامه های فعالیتی خودش داشته؛ از آقای دکتر سالاری تشکر می کنم.

دبیر حزب مردم سالاری گیلان با اشاره به اینکه شعار استاندار گیلان توجه ویژه به جوانان و بانوان بود، گفت: اگر به این شعار و گفته ها عمل نمی‌شد ما برنامه ها و عملکرد وی را نقد می کردیم.

لزوم حمایت از استاندار گیلان برای بکارگیری جوانان و بانوان

لشکری با بیان اینکه ایمان داریم که کشور را باید با جوانان اداره کرد، گفت: از استاندار همه جانبه حمایت خواهیم کرد و می‌دانیم قطعا برخی افراد به جوانگرایی استاندار گیلان روی خوشی نشان نمی‌دهند.

دبیر حزب مردم سالاری با انتقاد از افرادی که با انتصاب مدیران جوان مخالف‌اند، اظهار داشت: آقایانی که امروز بر این‌کار درست استاندار گیلان خرده می‌گیرند، چرا در زمان احمدی‌نژاد که فله‌ای تعدادی را وارد ادارات کردند موضع‌گیری نمی‌کردند؟

وی با بیان اینکه در آن زمان که تعدادی از آقایان نماینده مجلس بودند و یا در راس ادارات بودند مهر سکوت بر لب خود زده بودند، گفت: یکی از بهترین کارهای دولت آقای روحانی همین بود که آن جوانان را از ادارات بیرون نکرد بلکه همه آنها استخدام هم شدند.

دبیر حزب مردم سالاری گیلان در پایان خاطرنشان کرد: ما باید استاندار گیلان را به ادامه این روند تشویق کنیم تا بکارگیری از جوانان و بانوان همچنان تداوم داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.