مسعود کاظمی در مراسم افتتاح خانه کشتی شهرداری این شهر با حضور استاندار گیلان افزود:طرح های عمرانی شهرداری شامل خانه کشتی، پل فرهنگیان و پارک بانوان است که طرح خانه کشتی شهرداری در زمینی به مساحت یک هزارو 95متر مربع و بنای مسقف 801 متر مربع و هزینه 13میلیارد و 500میلیون ریال با حضور استاندار گیلان در سومین روز دهه فجر افتتاح شد ولی دو طرح دیگر نیز بصورت جداگانه بهره برداری خواهند شد.
وی تصریح کرد: شهر لاهیجان تاکنون فاقد خانه کشتی بود که برای ساخت آن هفت میلیارد ریال هزینه شده است که این اعتبارات از محل استانی و درآمدهای عمومی شهرداری تامین شده است .
وی یادآورشد: با ساخت این طرح برای 10 نفر از همشهریان بصورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد .
شهردار لاهیجان گفت: پل فرهنگیان نیز یکی از طرح های مهم دهه فجر است که با عرض شبکه اصلی 35 متر احداث و برای آسفالت مسیر 9میلیارد ریال هزینه صرف شده که مقدار پنج میلیارد و 246میلیون ریال آن استانی و بقیه نیز از درآمدهای عمومی شهرداری تامین شده است.
کاظمی اظهارداشت:پارک بانوان شهرداری نیز با اعتبار سه میلیارد ریال از محل درآمدهای عمومی شهرداری به شهروندان لاهیجانی تقدیم شده است.
وی ادامه داد: شهرداری با همکاری شورای اسلامی این شهر در کنار فعالیت های عمرانی به برنامه های فرهنگی نیز نگاه ویژه ای دارد و طرح های عمرانی را با تلاش شبانه روزی پرسنل انجام می دهد و این شهرداری به عنوان شهر گردشگری جهان اسلام پذیرای مهمانان و گردشگران می باشد.
وی تاکید کرد: در سومین روز دهه فجر انقلاب اسلامی شهر زیبای لاهیجان، به خود می بالد که میزبان نماینده عالی دولت در پایتخت چای و شهر نمونه گردشگری طبیعی و تاریخی ایران است .
شهردار لاهیجان گفت: در بارش اخیر برف که بیش از 40 سانتیمتر در این شهر بر زمین نشست، با تدابیر فرماندار و تشکیل ستاد عملیات زمستانی شهرداری در مرکز ستاد بحران شهری در کنار اعضای شورای اسلامی شهر و حضور همه کارکنان عضو ستاد توانست با مدیریت و عملکرد مناسب این برف را به شادی و نشاط اجتماعی برای عموم مردم تبدیل کند.
وی از روانشاد جلال انصاری رییس اسبق تربیت بدنی لاهیجان و پدر ورزش این شهر که اخیرا دارفانی را وداع گفته است به عنوان مرد ادب و اخلاق یاد کرد.
شهرلاهیجان با حدود 101هزار نفر جمعیت در 40کیلومتری شرق مرکز (رشت) استان گیلان واقع است.
خبرنگار: نظرپور**انتشار دهنده: بابایی
6029 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.