به گزارش خبرنگار ایرنا مدیر آموزش و پرورش آستارا روز شنبه در آئین زنگ انقلاب و افتتاح طرح های آسفالت و بهسازی محوطه مدارس در دبیرستان دخترانه طالقانی آستارا گفت: از سال 81 تاکنون بیش از 50 واحد آموزشی در شهر و روستاهای آستارا نوسازی شده و مدارس این شهرستان از تجهیزات و امکانات استاندارد برخوردار است.
سجاد موسوی افزود: برای آسفالت محوطه مدارس معین، توحید، آیت الله طالقانی، شهید مدنی و جعفرنژاد در سطح هفت هزار متر مربع، 2 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی اضافه کرد: بزرگترین دبیرستان دوره اول دخترانه گیلان با 18 کلاس درس در آستارا راه اندازی شده و 80 درصد مدارس این شهرستان، از سیستم گرمایشی استاندارد برخوردار است.
یونس رنجکش فرماندار آستارا نیز در این آئین گفت: رویکرد فرهنگی در پیروزی انقلاب اسلامی تاثیرگذار بود و دانش آموزان، بیش از هر زمان دیگری نیازمند شناخت تحولات انقلاب اسلامی هستند تا در مسیر تعالی و آرمان های آن حرکت کنند.
حجت الاسلام کاظم حافظ نیا امام جمعه آستارا نیز در این آئین بیان کرد: دانش آموزان و فرهنگیان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند و نسل جوان امروز باید به پاسداشت آرمان های انقلاب متعهد باشد.
قرائت مقاله و متن ادبی با موضوع انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه از دیگر بخش های این آئین بود.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت، 16 هزار دانش آموز و 153 مدرسه، در غرب استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار:یوسف هدایتی**انتشاردهنده:کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.