به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام مهدی صدیق در خطبه های این هفته نماز جمعه لاهیجان با اشاره به دسیسه های مختلف استکبار اظهار داشت: در کشور مشکلات وجود دارد ولی سعی دشمن بر این است که با دامن زدن به این مشکلات و اختلافات، اقشار مختلف مردم و مسئولان را روبروی هم قرار دهد و جوانان را مایوس کند.
وی با اشاره به سی و نهمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی افزود: دشمن از اول با انقلاب مخالف بود و امروز نیز می خواهد بگوید فقط فساد در کشور وجود دارد و کاری انجام نمی شود تا جوانان را از انقلاب مایوس کند.
امام جمعه شهرستان لاهیجان خاطرنشان کرد: در رژیم گذشته بین 60 تا 80 هزار مستشار آمریکایی در این کشور فعالیت و در امور داخلی دخالت می کردند ولی امروز ایران مستشار به خارج می فرستد و مستقل است؛ چرا عده ای می گویند دولت کار نمی کند، پس افتتاح این طرح ها در دهه فجر چه هستند؟
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی را با کشورهای دیگر و دوره رژیم گذشته مقایسه کنید و عمران و آبادانی در شهر و روستا را بررسی کنید، ببینید چه کارهای عظیمی در جمهوری اسلامی برای مردم صورت گرفته که در همین شهرستان لاهیجان هم اکنون ما روستایی نداریم که راه اصلی آن آسفالت نباشد یا روستای بی گاز ، بدون تلفن و برق در لاهیجان وجود ندارد.
حجت الاسلام صدیق گفت: امروز این نظام رهبری دارد بسیار هوشیار ، با تقوا و شجاع که با اخلاق تر ، ساده زیست تر ، متدین تر و با تقواتر از او در زیر این آسمان دیده نمی شود و باید به او گوش دهیم و آرامش و وحدت جامعه را حفظ کنیم .
امام جمعه لاهیجان با اشاره به اینکه رهبری همه را دعوت به وحدت و آرامش می کنند ولی عده ای به اختلافات دامن می زنند و مثلا برجام را زیر سئوال می برند، تاکید کرد: اگر ایران اسلامی در موضوع برجام باخته است، پس چرا رژیم صهیونیستی خواب و آرامش ندارد و آمریکا ناراحت و عصبانی است و دنبال متحدانی می گردد که با خود علیه برجام متحد کند.
پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته لاهیجان سرهنگ پاسدار سید جعفر حسینی فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان نیز گفت: در سایه تعامل و وحدت بین مسئولان ، می توانیم برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی در این شهرستان تلاش کنیم .
وی افزود: استکبار جهانی بعد از پیروزی انقلاب، ضربه سنگینی از نظام جمهوری اسلامی دیده و منافع آمریکا در خاورمیانه به جهت وجود نظام جمهوری اسلامی به خطر افتاده و هم اکنون تمام همت خود را بر این گذاشته که بتواند با نظام اسلامی ایران مبارزه کند و توطئه های بسیار زیادی هم در زمان رهبری امام راحل و هم در زمان رهبری مقام معظم رهبری شکل داده است.
وی اظهار داشت: تاکنون با هوشیاری، دقت و همراهی همه اقشار جامعه، با وحدت و انسجامی که بین مردم و مسئولان وجود دارد، این توطئه ها نقش بر آب شده است .
فرمانده سپاه لاهیجان اظهار داشت: مشکلاتی در کشور وجود دارد و ما هم آنها را قبول داریم ولی داشته هایی را نیز در اختیار داریم و باید با همدلی و اتحاد، مشکلات را رفع کنیم.
شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار:فرهادنظرپور**انتشاردهنده:کبیری
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.