به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی کریمی عصر جمعه در پایان مسابقه تیم های فوتبال سپیدرود رشت و استقلال خوزستان در مصاحبه پس از بازی اظهار کرد: با توجه به اینکه بازی را خوب شروع کردیم و به گل نیز رسیدیم اما پس از زدن گل، تمرکز خود را از دست دادیم.
وی افزود: یک ضربه پنالتی به ضرر ما اعلام شد، گل تساوی را دریافت کردیم و همچنین یک بازیکن ما نیز اخراج که شرایط نابرابری ایجاد شد.
کریمی ادامه داد: تیم استقلال خوزستان رقیب ما در انتهای جدول است و کسب نتیجه تساوی در این بازی ، به هیچ وجه برای دو تیم فایده نداشت و برای ما حکم شکست را دارد.
سرمربی سپیدرود رشت اضافه کرد: تیم ما از دقیقه 30 ، 10 نفره شد و بازیکنان تا پایان این دیدار هر چه در توان داشتند، در زمین بازی پیاده کردند و از این بابت از بازیکنانم تشکر می کنم و همچنین از هواداران و تماشاگران خونگرم سپیدرود نیز ممنونم که تیم خود را تا پایان بازی تشویق و حمایت کردند.
علی کریمی به قضاوت این دیدار نیز اشاره و بیان کرد: با آبرو و حیثیت تیم ما بازی کردند و با این وضعی که پیش آورده اند، چگونه بازیکنان خود را از لحاظ روحی روانی برای بازی بعدی آماده کنیم!
وی ادامه داد: به خاطر پرتاب یک بطری ما را 40 میلیون تومان جریمه می کنند و کمبود بودجه خود را می خواهند از ما جبران کنند اما اشتباهات محرز داوری را در بازی های ما نمی بینند و حتی داوری را که محروم می کنند از بردن نام داور امتناع می کنند.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و استقلال خوزستان عصر جمعه در هفته بیست و دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت دادند.
خبرنگار:حسین مجرد**انتشاردهنده:کبیری
7285 /2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.