به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه عصر جمعه از هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور ، در ورزشگاه سردارجنگل رشت و در حضور حدود هشت هزار تماشاگر برگزار شد.
در نیمه اول حوادث زیادی در زمین بازی رخ داد که می توان به اعلام 2 پنالتی از سوی داور، اخراج بازیکن سپیدرود و به ثمر رسیدن هر دو گل این دیدار در این نیمه اشاره کرد؛ ابتدا در دقیقه 15 در حمله ای از سوی سپیدرود رشت توپ به دست یکی از مدافعان استقلال خوزستان برخورد کرد که بیژن حیدری داور این دیدار، ضربه پنالتی به سود سپیدرود اعلام کرد.
حسین ابراهیمی بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت پشت این ضربه قرار گرفت اما وحید شیخ ویسی دروازبان تیم فوتبال استقلال خوزستان موفق شد این ضربه را مهار کند اما در دقیقه 27 تیم فوتبال سپیدرود رشت به گل برتری خود رسید و پویا نزهتی بازیکن این تیم موفق شد با یک ضربه سر اولین گل این بازی را به ثمر برساند.
در دقیقه 30 نیز روی حمله ای از سوی استقلال خوزستان، توپ به دست میثم تهیدست مدافع سپیدرود برخورد کرد که داور علاوه بر اعلام یک ضربه به سود میهمان خوزستانی، مدافع سپیدرود را نیز اخراج کرد؛ این ضربه پنالتی را کلودیو مارینی جونیور بازیکن استقلال خوزستان به گل تساوی تبدیل کرد تا نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یابد.
در نیمه دوم هر دو تیم سپیدرود رشت و استقلال خوزستان ، بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و گرچه هر دو تیم فرصت گلزنی داشتند اما نتوانستند بار دوم دروازه هم را باز کنند و این بازی در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت.
قضاوت این دیدار را بیژن حیدری با کمک های سید یعقوب حجتی و علی اکبر عظیم پور به عهده داشتند که در جریان این بازی ، کلودیو مارینی جونیور و علیرضا دغاغله از استقلال خوزستان و توحید غلامی از تیم سپیدرود رشت کارت زرد دریافت کردند و میثم تهیدست بازیکن سپیدرود نیز در دقیقه 30 با کارت قرمز داور مواجه و از بازی اخراج شد.
پیش از این بازی و تا پایان هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور ، تیم سپیدرود رشت با 19 امتیاز در مکان چهاردهم و استقلال خوزستان با 18 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار داشتند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور (جام خلیج فارس) 16 تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
خبرنگار:حسین مجرد**انتشاردهنده:کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.