فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: ماموران انتظامی ایست بازرسی چابکسر در ادامه طرح تشدید کنترل خودروهای عبوری و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، به یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 مشکوک و این خودرو را متوقف کردند.
سرهنگ رمضانعلی پورقاسم تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو 130 کیلوگرم گوشت ماهی خاویاری قاچاق کشف و ضبط کردند.
وی ارزش ریالی گوشت کشف شده را بیش از 150 میلیون ریال ذکر و خاطرنشان کرد :راننده 42 ساله خودرو دستگیر و به همراه کالای قاچاق کشف شده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.
همچنین فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از دستگیری سارق داخل خودرو با هفت فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت :ماموران کلانتری 11 لاهیجان حین گشت‌زنی به یک دستگاه سواری 206 مشکوک شده و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.
سرهنگ محمود قاسمی افزود: پس از استعلام از وضعیت خودرو و با توجه به اظهارات ضد و نقیض راننده، یک فقره دفترچه بیمه سرقتی، دو کارت ملی، یک آیفون تصویری، یک دستگاه پلی استیشن، پنج عدد فلش مموری و پنج کارت عابر بانک مسروقه در داخل ماشین کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به این که راننده این خودرو در بررسی فنی پلیس به سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد، بیان داشت: متهم جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.
خبرنگار: نظرپور **انتشار دهنده: بابایی
6029 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.