به گزارش خبرنگار ایرنا وحید خاصی پور روز سه شنبه در نشست با تعدادی از مسئولان هیات های ورزشی آستارا در اداره ورزش و جوانان این شهرستان افزود: این المپیاد با مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان در سه رشته کاراته، تکواندو و جودو در سالن های انقلاب و تختی آستارا برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: حدود 300 ورزشکار از شهرهای مختلف جمهوری آذربایجان و ایران در این تورنمنت به رقابت خواهند پرداخت و بیشتر ورزشکاران از شهرهای آستارای ایران و جمهوری آذربایجان هستند.
وی با اشاره به اینکه آئین افتتاحیه این المپیاد ورزشی روز 24 بهمن ماه با حضور مقامات ورزشی ایران و جمهوری آذربایجان در سالن انقلاب آستارا برگزار خواهد شد، اظهار کرد: برگزاری المپیادهای ورزشی ایران و جمهوری آذربایجان باعث تقویت و توسعه روابط دو کشور به خصوص در حوزه ورزش خواهد شد.
وی از برگزاری 100 برنامه ورزشی به مناسبت دهه فجر در شهرستان آستارا خبر داد و بیان کرد: فوتسال و فوتبال جام فجر و مسابقات شهرستانی و استانی کشتی، شطرنج، کاراته و والیبال از برنامه های دهه فجر در آستاراست.
شهرستان مرزی بندر آستارا پیش از این، در شهریورماه سال جاری میزبان نخستین المپیاد بازی های تابستانی آستارا-آستارا بود.
این شهرستان با 91 هزار نفر جمعیت و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
خبرنگار: یوسف هدایتی**انتشاردهنده: بابایی
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.