شهردار رشت قرار گرفتن قطار شهری این کلانشهر در بودجه ۹۷ را به شهروندان تبریک گفت و از نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری این موضوع تشکر کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، مسعود نصرتی با اشاره به اینکه پس از مدتها پیگیری سرانجام پروژه قطار شهری رشت در بودجه ۹۷ دولت قرار گرفت اظهار داشت: قرار گیری قطار شهری در بودجه آغاز راهی سخت اما امیدبخش برای توسعه شهر رشت و رضایت شهروندان است.

وی با بیان اینکه از امروز باید به دنبال تصویب نقشه‌ها، مطالعات نهایی و اجرایی شدن کار باشیم افزود:در جلسه‌ای که با معاون عمرانی وزیر کشور در وزارت کشور داشتیم برنامه تراموای رشت و حومه، مورد استقبال معاون عمرانی وزارت کشور قرار گرفت.

نصرتی با بیان اینکه برنامه قطار شهری رشت و حومه در سه فاز قابلبت اجرایی دارد اظهار داشت: اگر به مشکل تامین منابع مالی برنخوریم طی برنامه‌ای سه تا پنج ساله اجرا خواهد شد.

شهردار کلانشهر رشت به مکاتبات و جلسات برگزار شده به منظور موافقت با قرارگیری قطار شهری رشت در بودجه ۹۷ اشاره کرد و گفت: اواخر آبان سال جاری مکاتباتی با دکتر محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه کشور، انجام شد و طی آن به ضرورت موضوع قطار شهری پرداخته شد.

وی افزود: پس از آن نیز طی نامه‌ای در ماه گذشته،که خطاب به رئیس و اعضای کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ مجلس شورای اسلامی ارسال شد، با اشاره به وضعیت ترافیکی شهر رشت خواستار پادار شدن ردیف در بودجه ۹۷ شدیم که در نهایت با پیگیری های نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی به نتیجه رسید و قطار شهری رشت در بودجه ۹۷ قرار گرفت.

مسعود نصرتی ضمن تبریک به تمامی شهروندان برای این اتفاق بزرگ در حوزه حمل و نقل و ترافیک کلانشهر رشت، تصریح کرد: تلاش ها و پیگیری‌های نمایندگان رشت نقش بسزایی در تحقق این مهم داشته است که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.