به گزارش ایرنا، سرهنگ محمودقاسمی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منزل و مغازه در سطح شهرستان با شیوه و شگردی خاص ماموران این فرماندهی با تشکیل گروهی ویژه رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران با تحقیقات گستره ، بازدید فنی صحنه های جرم ، دوربین های مداربسته محل وقوع سرقت و برقراری گشت های هدفمند بصورت محسوس و نامحسوس موفق به کشف سرنخ هایی از سارق احتمالی این پرونده شدند.
وی تصریح کرد: در نهایت ماموران کلانتری 11 به یک دستگاه پراید که در کنار آموزشگاه زبان در شهر لاهیجان پارک شده بود، مشکوک و پس از بررسی در صحنه مشخص شد که راننده ماسکی بر صورت دارد و با رویت ماموران از محل متواری و پلاک خودرو سرقتی تشخیص داده شد که با فعال کردن منابع و مخبرین و اقدامات فنی مالک خودرو که اهل و ساکن لاهیجان بود شناسایی و به مقر پاسگاه انتقال یافت.
سرهنگ قاسمی ادامه داد: متهم 35 ساله در ابتدا ادعا کرد که شب گذشته خودروی وی به سرقت رفته و ابراز بی اطلاعی کرد اما وقتی با شواهد و مدارک پلیس روبرو شد لب به اعتراف گشود و به هفت فقره سرقت اعم از منزل و مغازه اعتراف کرد.
فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان گفت: در بررسی از منزل متهم مقدار زیادی از اموال مسروقه اعم از 9 دستگاه دوچرخه، یکدستگاه موتورسیکلت، 50 قواره لباس عروس، 14 دستگاه لوازم برقی شامل تلویزیون،سشوار، دوربین مداربسته و 144 عدد اقلام خرد دیگر کشف و ضبط شد.
وی یادآورشد:متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و اموال مکشوفه با شناسایی مالباختگان تحویل به صاحبان عودت داده شد.
خبرنگار: نظرپور**انتشار دهنده: بابایی
6029 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.