مسعود کاظمی ظهر یکشنبه به ایرنا اعلام کرد : همزمان با آغاز بارش برف از نیمه شب گذشته در شهر لاهیجان خودروهای سنگین و نیمه سنگین شهرداری، خودروهای آتش نشانی و امداد با استقرار در شهر نسبت به برف روبی و بازگشایی معابر اقدام کرده و این عملیات تا بازگشایی تمامی معابر و خیابان های ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون تمام خیابان های سطح شهر لاهیجان باز است و عبور و مرور در آنها جریان دارد، اظهار داشت: عملیات پاکسازی و برف روبی کامل خیابان های امام خمینی(ره)، کاشف شرقی و غربی، بلوار شهید انصاری، آزادگان، بلوار امام رضا(ع)، شهید رجایی، شهید بهشتی، نیما، شهدا، شهید کریمی، سردارجنگل، تربیت، منظریه، کوه بیجار، جمهوری اسلامی و طالقانی نیز در حال انجام است.
شهردار لاهیجان گفت: نسبت به دیگر شهرهای استان ، در لاهیجان برف بیشتری باریده است اما هیچ مشکلی در زمینه مسدود شدن معابر شهری وجود ندارد و پس از پایان بارش برف نیز کارکنان واحدهای مختلف شهرداری همچنان آماده باش خواهند بود.
بارش اولین برف زمستانی سال جاری که از شب گذشته در این شهرستان آغاز شده، ارتفاع آن در شهر لاهیجان به بیش از 16سانتیمتر رسیده است.
شهرستان لاهیجان با دو بخش مرکزی و رودبنه در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.
چهاردهم و بیست و نهم بهمن ماه سال گذشته نیز طی دو مرحله برف سنگین، شهرستان لاهیجان و شهرهای لنگرود و سیاهکل در شرق استان گیلان در برف فرو رفته بودند.
خبرنگار:فرهادنظرپور**انتشاردهنده:کبیری
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.