سرهنگ حسین محمدپور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، همچنین از رانندگان خواست در صورت تردد در جاده های استان قبل از حرکت، از سلامت و ایمنی خودروهایشان اطمینان یافته و وسایل گرمایشی، آذوقه و سوخت کافی همراه داشته باشند.
وی با بیان اینکه به علت بارش شدید برف در محور کوهین تردد وسایل نقلیه از لوشان به سمت قزوین تا اطلاع ثانوی مسدود است، اظهار داشت: همچنین محور پونل به خلخال حد فاصل زندانه به خلخال، به علت وضعیت نامناسب جوی مسدود است.
سرهنگ محمدپور با اشاره به اینکه در سایر راه های استان مشکل خاصی گزارش نشده، تصریح کرد: تردد در محورهای کوهستانی و برف گیر گیلان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
رئیس پلیس راه گیلان با تاکید بر اینکه به دلیل شرایط خاص جوی رانندگان باید از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی و برف‌گیر استان خودداری کنند، به رانندگان توصیه کرد در صورت تردد در محورهای کوهستانی، تجهیزات زمستانی لازم را به همراه داشته باشند و از سالم بودن سیستم های گرمایشی، برف‌پاک‌کن، سیستم ترمز و چراغ خودروی خود اطمینان یابند.
طبق اعلام اداره کل هواشناسی گیلان، نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه پرفشار در منطقه است که بر این اساس ابرناکی، مه آلود بودن هوا، کاهش دما، ارتفاعات (کولاک برف) و دامنه ها بارش برف، بارندگی و وزش باد (گاهی شدید / خیلی شدید) تا اواسط هفته جاری مورد انتظار است.
خبرنگار:مریم سلیمانی**انتشاردهنده:کبیری
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.