مدیرعامل گاز گیلان گفت: با رایزنی‌ها دنبال افزایش درصد بهره‌مندی گاز خانوارهای روستایی گیلان به 98 درصد هستیم.

به گزارش ایلنا از رشت، حسین اکبر در مراسم افتتاحیه ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت ضمن عرض خیرمقدم به ارزیابان با تاکید بر منابع، سرمایه‌ها و دارایی‌های شرکت اظهارکرد: ما در این فرآیند دنبال نمایش نبوده و هدف ما تنها دریافت جایزه نیست بلکه هدف ما تعمیق و جاری‌سازی فرهنگ تعالی در تمامی لایه‌های شرکت و استفاده از آن برای اصلاح فرایندها به‌منظور ارائه خدمات بهینه به مشترکان است.

وی با تشریح وضعیت استان و عملکرد شرکت در حوزه گازرسانی گفت: هم اکنون علاوه بر گازرسانی به تمام شهرها به‌جز ماسوله به‌دلیل حفظ بافت تاریخی، 93.5 درصد روستاهای گیلان از نعمت گاز بهره‌مند هستند و با رایزنی صورت گرفته با نمایندگان مجلس و مسئولان استانی و کشوری دنبال افزایش درصد بهره‌مندی گاز خانوارهای روستایی گیلان به 98 درصد هستیم.

همچنین در این مراسم اکبری دبیر جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت از یکپارچه‌سازی ارزیابی شرکت‌های تابعه وزارت در آینده نزدیک خبر داد.

وی ضمن تشریح فرایند ارزیابی درباره اهمیت ارزیابی و نگاه حرفه‌ای به این موضوع سخن گفت و  از حضور مشتاقانه شرکت ملی گاز و شرکت‌های تابعه آن در فرایند جایزه تقدیر کرد.

در ادامه غلامعلی مقصودبیگی سرارزیاب تیم ارزیابی با اشاره به فرایند یادگیری دوسویه ارزیابی گفت: این ارزیابی سبب دانش‌افزایی همه گروه‌های درگیر خواهد شد و امیدوارم در این چند روز بتوانیم ارزیابی خوبی از گاز گیلان داشته باشیم.

مقصودبیگی با مرور ارزش‌ها و مفاهیم بنیادین مدل تعالی، اهداف جایزه تعالی را تشویق شرکت‌ها برای خود ارزیابی، بسترسازی ایجاد فضای رقابتی توام با خلاقیت، نوآوری، ارج نهادن به کارکنان، توسعه توانمندی‌های صنعت نفت ایران و توسعه و  نهادینه کردن فرهنگ بهبود مستمر و امکان تبادل تجربیات موفق عنوان کرد.

شرکت گاز استان گیلان به‌عنوان یکی از شش شرکت منتخب تابعه شرکت ملی گاز از امروز لغایت  سه شنبه 10 بهمن مورد ارزیابی جایزه ارزیابی تعالی و سرآمدی وزارت نفت قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.