به گزارش ایرنا، ابراهیم چراغی عصر پنجشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان گفت: همه دستگاه های خدماتی باید بصورت تمام وقت در محل کار حاضر باشند و تا اطلاع بعدی هرگونه مرخصی هم لغو است.
وی بیان کرد: سازماندهی امکانات اعضای ستاد و سایر دستگاه های ذیربط، شناسایی اماکن و نقاط آسیب پذیر و پر خطر در داخل و حاشیه شهر و رفع مشکلات آنها، استقرار نیروهای خدمات رسان و امدادی در محورهای پر تردد و حادثه خیز، رفع مشکلات معابر عمومی، تمهیدات لازم برای تامین انرژی نقاط سخت گذر و روستاها و هماهنگی بیشتر در اطلاع رسانی وقوع بحران از مهمترین مواردی است که باید مورد توجه باشد.
چراغی افزود: با توجه به کمبود ماشین آلات و امکانات راهداری، شهرداری های پره سر و رضوانشهر، صنایع و شرکت ها، امکانات بخش خصوصی و تعاونی دهیاری های شهرستان در زمینه برفروبی و پاکسازی محورها و جاده های برون شهری همکاری لازم را با اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام دهند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر نیز در این جلسه گفت: محور اصلی پونل به خلخال در محدوده روستای زندانه تا گردنه الماس در این شهرستان بطول 12 کیلومتر که خالی از سکنه است، به دلیل عدم امنیت و یخبندان شدید و پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی، تا اطلاع بعدی مسدود شد.
یونس هوشمندپور افزود: از نیمه مهرماه سال جاری تا کنون در این محور سخت گذر، 250 تن عملیات نمک پاشی که ترکیبی از ماسه و نمک است، انجام شده و با استفاده از همه امکانات و نیروهای راهداری اقدام به برف روبی به میزان بیش از 500 هزار متر مکعب کرده ایم.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت و 120 روستا در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7293/2007
خبرنگار:مهرعلی گواهی**انتشاردهنده:کبیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.