سروش وظیفه رئیس شورای اسلامی شهر آستارا غروب پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این مجتمع تجاری که تکمیل آن از خواسته های شهروندان است جزو اموال غیر منقول شهرداری محسوب می شود .
وی با اشاره به اینکه ضعف سازه‌های مجتمع باید توسط کارشناسان بررسی شود، افزود: شورای اسلامی با اکثریت آرا با تکمیل این طرح توسط پیمانکار قبلی موافقت کرد و بررسی های تکمیلی توسط فرمانداری در کمیسیون تطبیق و شورای تامین آستارا انجام خواهد شد.
حامد نصرت الهی از اعضای شورای اسلامی آستارا نیز در این رابطه گفت: مجری مرکز تجاری به تعهدات خود در تکمیل طرح عمل نکرده و با پیگیری های حقوقی شهرداری، حکم خلع ید آن از سوی مراجع قضایی صادر شده است.
وی افزود: ساخت این طرح در سال 84 با زمانبندی افتتاح در 6 ماه، توسط شهرداری و بخش خصوصی آغاز شده بود ولی با گذشت 12 سال بلاتکلیف مانده و فاقد پروانه است.
پس از سوختن و تخریب سینما در میدان امام خمینی (ره) آستارا، در سال 84 ساخت مجتمع تجاری در 14 طبقه به جای سینمای سوخته آغاز شده و تاکنون تکمیل نشده است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و یکی از 20 شهر گردشگرپذیر کشور محسوب می شود.
خبرنگار: یوسف هدایتی**انتشار دهنده: بابایی
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.