رضا جعفری سدهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: در این مدت به 374 مورد کودک آزاری، 121 مورد همسر آزاری، 279 اقدام به خودکشی، 49 سالمند آزاری و 40 مورد والد آزاری از سوی اورژانس اجتماعی بهزیستی استان گیلان خدمات رسانی شده است.
وی اورژانس اجتماعی را بهترین فعالیت های بهزیستی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی عنوان و اظهار کرد: در زمان حاضر اورژانس اجتماعی در 11 شهرستان استان شامل رشت، لاهیجان، بندرانزلی، تالش، فومن، رودبار، رودسر، لنگرود، آستانه اشرفیه، آستارا و صومعه سرا فعال است.
معاون اجتماعی بهزیستی استان گیلان با بیان اینکه سامانه 123 اورژانس اجتماعی در تمام ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات تلفنی است، خاطر نشان کرد: خدمات سیار اورژانس اجتماعی با خودروهای ویژه نیز ارائه می شود.
وی بیان داشت: خط تلفن 123 اورژانس اجتماعی در مواردی از جمله اقدام به خودکشی، کودک آزاری، زنان و دختران در معرض آسیب جدی، همسر آزاری، معلول آزاری، زنان و کودکان بی خانمان و همه افرادی که در شرایط بحرانی ویژه قرار دارند، خدمات رسانی می کند.
بر اساس آخرین آمار، بیش از 70 هزار خانوار به تعداد افزون بر یکصد و 30 هزار نفر، از خدمات مختلف بهزیستی استان گیلان بهره مند هستند.
خبرنگار:شادی خورشیدی سدهی**انتشاردهنده:کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.